Doğal Taşlar Ve Anlamları 2

49 1 0
                                    


Jasper Taşı

Uyumlu burçlar: Aslan, Başak, AkrepUyumlu çakra: Kalp Çakra, Kök Çakra

Jasper taşı, aynı zamanda bir kuvars çeşidi olan Kalsedon grubuna aittir. Doğada kırmızı, turuncu, kahverengi ve tonlarında bulunmakta. Özellikle meditasyon veya yoga yaparken tercih edilir. Taşıyıcısına görünmez bir kalkan oluşturur. Bu sebeple, gün içerisinde jasper taşına temas etmek çok önemlidir.

Jasper Taşı Özellikleri ve Faydaları

♥ Gevşeme 

♥ Memnuniyet 

♥ Şefkat 

♥ Teselli 

♥ Sükûnet

 ♥ İyileşme 

♥ Tamamlama

Jasper, "yüce besleyici" olarak bilinmekte.Stresli zamanlarda sizi ayakta tutar ve destekler, ayrıca huzur ve bütünlük getirir.Jasper, koruma sağlar ve negatif enerjiyi emer.Yin ve yang'ı dengeler.Jasper, radyasyon dahil elektromanyetik ve çevre kirliliğini temizliyor.Kişinin kendine karşı dürüst olmasını teşvik eder.Sorunları iddialı bir şekilde çözmek için cesaret sağlar.Hızlı düşünmeye yardımcı olur ve organizasyon yeteneklerini geliştirir.Jasper, hayal gücünü harekete geçirir ve fikirleri eyleme dönüştürür.

Kan Taşı

Uyumlu burçlar:  Koç, Terazi, BalıkUyumlu çakra: Kök Çakra

Kan taşı mükemmel bir kan temizleyici ve güçlü bir şifa taşıdır. Hindistan, Brezilya gibi ülkelerden çıkartılan kan taşı koyu yeşil ve mavimsi tonları ile üzerinde kana benzeyen kırmızı lekeler sayesinde kolayca ayırt edilebilmekte. Antik çağlardan beri kanamaları durdurmak için kullanıldığı söylenen kan taşını özellikle günümüzde hala bazı berberler kullanmaktadır.

Kan Taşı Faydaları ve Özellikleri

♥ Bolluk 

♥ Uyum 

♥ Organizasyon 

♥ Pürüzsüz enerji akışı

 ♥ Cömertlik 

♥ İdealizm 

♥ İyi şanslar 

♥ Arınma

Sezgiyi geliştirir ve yaratıcılığı artırır.Topraklama ve korumayı sağlar.Negatif çevresel enerjiyi çekerek jeopatik veya elektromanyetik stres gibi etkilerin üstesinden gelmeye yardımcı olur.Rüya görmeyi uyarır ve güçlü bir canlandırıcıdır.Cesaret verir ve size tehlikeli durumlardan nasıl kaçınacağınızı öğretir.Zihni sakinleştirir ve canlandırır, özellikle strese bağlı kafa karışıklığını giderir ve karar vermeyi geliştirir.Alışılmadık koşullara uyum sağlamaya yardımcı olur.Sinirlilik, saldırganlık ve sabırsızlığı azaltır.

Bilimsel olarak kanıtlanmasa da alternatif tıpta anemi için kanı arındırıp ve güçlendirdiği düşünülür. Ayrıca kan akışını düzenlediğine inanılır.

Kaplan Gözü Taşı

Kaplan Gözü Taşı, parlak, sarı ve kahverengi tonundaki renklerle kendine hayran bırakan bir doğal taştır.

Kaplan Gözü Taşı (Tiger Eye) Özellikleri ve Faydaları

♥ Koruma

 ♥ Açık düşünme

Witchcraft İle Adım AdımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin