1.2

3.9K 285 44
                                    

on ikinci bölüm

"Hakan ben kalkıyorum Berkay'ın yanından."

Tepemde dikilen Kader'e çevirdim başımı. Cevap vermemi bekler gibi yüzüme bakıyordu.

"Ne yapayım yani?" diye sordum yüzüne boş boş bakarken. Gözlerini devirerek eliyle Berkay'ın sırasını işaret etti. Gözlerini devirirken aşırı itici görünüyor.

"Berkay'ın yanında otursana," dedi yüksek sesle. Anlamamış bir şekilde yüzüne baktım. "Neden yanına oturayım ki?"

Tekrar gözünü devirdi. Gerçekten itici. "Senden başka insanların yanına oturan yok farkındasın değil mi, herkes tek oturuyor."

Omuz silkti. "Ne olmuş yani, insanlarla samimiyet böyle kurulur. Sen de geç Berkay'ın yanına otur işte. Her sabah çocuğa kahve alıyorsun. Birbirinizi daha iyi tanımış olursunuz."

Sonra cevap vermemi bile beklemeden gitti. Boş boş baktım arkasından. Berkay'ın yanındaki sırasını arka tarafa doğru sürüklemeye başladı. Işık'ın sırasının yanına çektikten sonra öğretmen kürsüsünün yanında arkadaşları ile konuşan Işık'a doğru "Bundan sonra senin yanındayım!" diye bağırdı ve kızın tepkisini beklemeden tekrar yanıma geldi.

"Bak bu kadar kolay işte. Sen de Berkay'ın yanına geç" dedi. Niye bu kadar inat ettiğini anlamaya çalıştım ama çözemedim. "Çocuğa emrivaki yapamam," diye mırıldandım.

İşin aslı Berkay'ın yanına oturmayı ben de istiyordum ama şu ana kadar birilerinin yanına geçen tek kişi Kader'di ve bir an da ben de bunu yapsam garip görünecekti. Berkay da tuhaf bulabilirdi. Sınıftaki herkes de tuhaf bulurdu.

O sırada Berkay içeri girdi. Yerine geçip çantasını koydu.

"Işık'ın yanına geçtim!" diye bağırdı Kader. Sanki çocuk görmüyor. Berkay onun bağırması ile bize bakıp gülümsedi. "Hakan bundan sonra senin yanında oturacak!" diye bağırdı. Tam itiraz etmek için ağzımı açacaktım ki Berkay daha büyük bir gülümseme ile "Olur!" dedi.

Böyle bir tepki beklemediğimden duraksadım. Kader bilmiş bilmiş gülerek kolumu dürttü. "Bak emrivaki gibi olmadı." dedi.

Cevap veremedim. Ayağa kalkıp "Ben Berkay'ın kahvesini almaya gideyim," diye bir şeyler zırvalayarak kapıya doğru yürümeye başladım. Ben daha kapıdan çıkmadan içeriden Berk'in Kader'e "İnsanları rahatsız edip duruyorsun," diye bağırdığını duydum.

Takmadan dışarı çıktım. 


her gün bölüm atarım deyip atmadım. vizelerim bok gibi geçiyor çünkü. 

ama neden bilmem geçen biseksüel sıralamasında 25 olmuşuz. şaşırdım. memleketimin plaka kodu be dedim. o yüzden düz yazı bölüm yazdım. 

mavisi en çok! bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin