4th ep. R.I.P 2 my youth

67 2 1
                                    

minho sinirle gördüğü arkadaşına ilerledi. 'minik bebeklerimi o azgın ikiliye bıraktığıma inanamıyorum. buraya gelmemeyi bile düşündüm ama reklamlardan iyi para gelebilir. uçakla gelmemeyi de düşündüm. fakat o kadar yolu kim çekecek ki, ben çekemezdim. nefret ediyorum. gerçekten' arkadaşının tatlı (!) merhabası üzerine juyeon göz devirdi.

'trenle de gelebilirdin...' minho duraksadı ve bozuntuya vermedenndevam etmeye çalıştı. 'onlar alıyorlar mı ki?'

ikilinin konuşmalarını dinleyen hyungseo söze girdi. 'ciddi bir güvenlikleri yok. kendine minik bir odasını(?) alıp beş dakikalığına kedilerini çantaya sokabilirdin içeri girdikten sonra da ne yapıyorsan yapardın.' juyeon arkadaşının sözlerinden sonra minho'ya bakıp ensesine vurdu. 'aptal'

hyungseo minho'nun çantalarından birini alıp ilerlerken konuştu. 'orada dikilmeye devam ederseniz chanhee arabasına almayacak. mal gibi ortada kalacağız.' juyeon ve minho arkadaşlarının peşinden ilerlediler.


arkadaşlarının evine girdiklerinde, minho kendini direkt koltuğa attı. 'en yorucu yolculuğum falan olabilir ve mutsuzum.'

juyeon hyungseo'nun omzuna elini atıp minho'ya göz kırptı. 'o hâlde seni mutlu edelim. bu gece dışarı çıkalım. sizi bir arkadaşımla tanıştırmak istiyorum.' hyungseo sırıtarak juyeon'a döndü. 'sonunda flörtünle tanışıyoruz yani?' juyeon göz devirip kafasına hafifçe vurdu. 'kısmen flört. eğer orada da böyle hareketler yaparsan pek iyi şeyler olmaz senin için. şimdi dinlenin ne yapıyorsanız yapın yarın hepiniz geleceksiniz benimle.'

*hava alanında jisung*

jisung yeni insanlarla tanışmanın gerginliği ve mutluluğu içindeydi. chan'ın gördüğü herkese güvenip arkadaş olduğu için kızacağını biliyordu. düşünceli şekilde yeni arkadaşlarıyla yürürken changbin ve yunho'nun sevinçle sarıldığını gördü. boy farkları komikti -yüz ifadeleri de- kaşlarını şaşkınlıkla kaldırıp kıkırdadı. (arkadaslar klasik bi fic oldugu icin tabii ki arkadas cikacaklar bendeki max yaraticilik bu kadar uzgunum)

'uzun zaman oldu ha?' yunho onu gülümseyerek onayladı. 'evet uzun zaman oldu. woo da sana yazacaktı fakat numaranı kaybetmiş. son zamanlarda kulaklarını çok çınlatmış olabiliriz.' changbin sahte bir sinirle kızdı. 'kiminle yaptınız dedikodumu?' yunho kısa olana yaklaşıp kulağına bir şeyler dedi. 'hadi canım!'

chan kaşlarını çatarak araya girdi. 'biz de buradayız. ' changbin chan'ın varlığının farkina varip elini göğsüne (chan'ın :'() koydu. 'yunho erkek arkadaşım chan. chan icki arkadaşım yunho.'

chan ilk duyduğu ile gülümserken devamı ile gülümsemesi biraz soldu. bozuntuya vermeden elini uzattı. 'memnun oldum'


bu kadar yazabilecegimi fark ettim :( iyi aksamlar okuyan varsa mwah :*

sex, drugs, etc. | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin