S-selam eeeeeee biliyorum çok uzun zamandır yazmıyorum ve herkesin bana Tripli olduğunu hissediyorum bir çok kişiden özür dilerim yeni bölümlere falan yada mesajlarınıza bakamadım bu gün herkese bakmaya çalışacağım normalde bu kadar uzun süre yazmamayı düşünmüyord
um ama annem telefonumu alınca telefonuma haster kaldım o zaman uzun bir aradan sonra yeni bölümünde geçelim en son yazdığınız şeylerden hikayeler yapıyordum (şarkının anlamına takılmayın)
Y/N (Hayalinizdeki meslek)'dan dolayı Londra'ya gitmeliydi tamam bu güzel olabilirdi olumlu baktığımızda en azından tatil yapabilirdi. Eşyalarını hazırladı garip hissediyordu bu ilk değildi 1-2 kez daha işinden dolayı bir yerlere gitmişti ama zaten oralardada 2 hadi olmadı 3 gün kalıyordu ama bu sefer sanırım 1 ay kadar kalacaktı.
Y/N sosyal açıdan o kadarda iyi değildi ama çok da kötü değildi yani idare edebilirdi ama 1 ay ona baya uzun geliyordu burada ki arkadaşlarını ailesini 1 görmeyecekti bide Y/N'nin (Hayalinizdeki hayvan) vardı.
Onuda yanında götürecekti en azından arkadaşlarını aratmayacaktı eşyalarını hazırladı çok fazla eşya almadı yanına. Herşey hazırdı. Ama Y/N ayakta bile duramıyordu çünkü uçağa binecekti ve onun yükseklik korkusu vardı ve çoğunlukla gideceği yerler yakın olurdu bu yüzden otobüsler giderdi.
Ama bu sefer uzaktı, havaalanına giderken parmaklarını kemiriyordu ve taksi durdu Y/N'nin kalbi duracak gibiydi derin nefesler alıyordu. İnerken Sendeledi ama hemen kendini topladı. (Hayvanınızın ismi)'ni alıp içeri girdi. Bir çok insan vardı onlara aldırış etmeden yürümeye devam etti.
Uçağın kalkmasına az kalmıştı aramadan geçtikten sonra uçağa binmek üzere gidecekken arama yapan kadın onu durdurdu
"(Hayvanınız) onu eşyaların olduğu yere koyacağız onunla gidemezsiniz"
(Şu uçağa binmek hakkın dediğim herşeyi uyduryorum yanlışım varsa şimdiden özür dilerim)
Kesinlikle Y/N'yi daha da panikletmişti
"P-peki ama b-ben indiğimde onu nasıl alıcam"
"Eşyalarınızı verirken onuda geri alacaksınız"
Kadın onun ilk defa uçağa bindiğini anlamıştı Y/N'ye senin gibileri kaç kez gördüm gibisinden bakıyordu. Y/N sakin olmaya çalışarak uçağa doğru ilerledi.
***
Kalkıyordu ve Y/N gözlerini kapattı ve derin nefes alıp vermeye başladı yanında oturan yaşlı çift onun böyle panik olduğunu görünce ona tatlı hikayeler anlatmaya başladılar. Yaşlı teyze kahkaha atarak anlatmaya devam etti:"Düşünebiliyor musun babası ile tanışırken babası bana " Sen Arthur'un oğlu musun?" Demişti"
Y/N artık eskisi kadar paniklemiş gözükmüyordu hatta baya rahatlamıştı ve inene kadar kahkalarla komik anılarını paylaşmışlardı ve artık uçak inişe geçtiğinde Y/N
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Sherlock * Hayal Et
Fanfiction..... #1Sherlockholmes #1Sherlockholmes #1Sherlockholmes #1Sherlockholmes #1Sherlockholmes #1Sherlockholmes #1Sherlock #1Sherlock #1Jhonwatson #1JhonWatson #1john #1john #1Hayal #1Hayal #1Hayal #1Eğlence #1Eğlence #1Eğlence