Meidenavond... deel 5

519 12 4
                                    

ik besluit om de meiden te bellen

het gesprek:

'meiden dit raden jullie nooit.' huh wat is er? <Lieke> 'nou jullie vriendjes zijn ziek dronken geworden.' Ben jij in Casa Del Huts? <Jamie O> 'ja ik kwam als verrassing maar toen ik binnenkwam lagen ze allemaal half dood op de grond, bank en tafel.' OMG zij kunnen ook nooit normaal doen he. <Charlotte> Heb jij ze naar bed getild? <Jamie D> 'Ja Milo en Matt konden nog wel een beetje lopen, Koen en Rob echt gewoon niet dus die twee moest ik naar boven tillen en Raoul was te zwaar dus die heb ik maar op de bank laten liggen.' wahahah. <Charlotte> 'ja dus ik ben eigenlijk voor niks hiernaartoe gegaan.' Oh ja dat is niet zo fijn. <Jamie D> zullen wij anders langskomen Girls? <Lieke> jaa ik pik jullie allemaal op dan zijn we er om 21:00 denk ik over 1 uurtje ongeveer. <Jamie O> 'Ja is goed tot straks!' *ik hang op.

'Nou wat zal ik eens doen.' *en op dat moment komt Matthy binnen strompelen. 'Oh hey Schatje.' Hmph. <Matthy> *hij wil richting mij toe lopen maar valt dan neer. 'Hahahaha, gaat het?' Hm ja. <Matthy> *Door de val is Raoul wakker geschrokken. Huh is er ingebroken is er iets ergs is er iemand dood?! auw auw auw mijn hoofd. <Raoul> ik loop richting Matthy en help hem om overeind te komen, we lopen richting de eettafel en gaan zitten. 'Nee Roelie er is niks Matthy was gevallen wil je een paracetamol?' Ja doe maar! <Raoul> *ik loop weg om 2 paracetamollen te pakken eentje voor Roel en eentje voor Matt, als ik klaar ben geef ik het aan hun en ze nemen het meteen in. Hoe heb je ons eigenlijk naar bed gebracht? <Matthy> 'oh ik moest jullie OPTILLEN!' oh serieus haha. <Raoul> 'ja lach maar de meiden komen zo omdat ik hun verteld had dat jullie dronken waren/zijn.' nou oke, maar waarom was je eigenlijk hier? <Matthy> 'oh ja ik wilde jullie verrassen maar dat liep heel anders zoals jullie nu wel weten.' oh ja sorry we hadden teveel gezopen tijdens die karaoke en die quiz. <Matthy> 'ja dat weet ik onderhand wel.' *DING DONG. 'dat zijn vast de meiden.' *ik loop naar de deur en daar staan inderdaad de meiden. 'hey girls.' hoii zijn de jongens nog steeds aan het slapen? <Jamie O> 'nou Matt is wakker en daar hem is Raoul ook wakker, de rest ligt nog wel te slapen.' okee. <Jamie O> *we lopen naar binnen. Hey Schatje, last van kater? <Lieke> ja joh erge hoofdpijn enzo. <Raoul> Nou ga dan maar naar je kamer want wij gaan een meidenavond hier houden. <Lieke> Nou zeg, dan gaan ik en Matt een jongensavond houden toch Matt? <Raoul> ja doen we, kom. <Matthy> *Matthy staat op en valt weer bijna op de grond. 'lukt het wel Schat? haha.' hmpf ja ja. <Matthy> *en hij strompelt naar zijn kamer met Raoul achter zich aan. 'Nou wat gaan we doen?' Ik dacht.....EEN FILMAVOND MET MASKERTJES EN SNACKS!!!!!<Jamie O> Ho beetje stil graag de jongens zijn nog aan het slapen. <Charlotte> oh oepsie. <Lieke> jaaa wel goed idee maar welke film en hebben we wel maskertjes? <Jamie D> Ik heb maskertjes mee. <Lieke> en ik heb wel een film! <Charlotte> is het romantische film? <Jamie O> jazekerss! het is:*random film*<Charlotte> 'oehh die is leuk.' *we hebben de film afgekeken en tussen de film door hadden we maskertjes en snacks gedaan. 'uhm meiden er was echt iets raars gebeurd vanmiddag.' oeh wat dan? <Charlotte> 'nou ik had dus een pizza besteld en toen kwam er een jongen mijn pizza bezorgen. die knipoogde naar mij en later kwam ik erachter dat hij zijn nummer op mijn pizzadoos heeft geschreven.' omg wat heb je gedaan? <Jamie D> 'wat denk je zelf? ik heb het weggegooid en toen ik met de bus naar het treinstation ging, ging hij opeens naast mij zitten en meekijken op mijn telefoon.' oei, rare gast zeg. <Jamie O> 'ja zeg dat wel, pfoe het is al bijna 00:00, blijven jullie hier slapen?' ja denk het wel het is al laat. <Jamie D> 'oke dan moet ik Raoul maar uit de kamer slepen zodat ik bij Matt kan slapen.' haha ik help wel, slaap lekker girls! <Lieke> slaap lekker. <Jamie D> trustee. <Charlotte en Jamie O> *de meiden lopen richting de kamer van hun vriendje en ik en Lieke gaan naar Matthy's kamer. Ik maak de deur open en zie hun FIFA spelen. 'mijn god, jongens uitzetten nu, naar bed hup hup.' neeeheee we willen dit potje afspelen. <Raoul> Nee of ik trek de stekker uit. <Lieke> okee ik kom al! <Raoul> *Raoul stapt het bed uit en loopt achter Lieke aan naar zijn kamer. 'zo eindelijk.' was het zo vermoeiend? <Matthy> 'ja dat ook, maar ben blij om weer bij jou te kunnen slapen.' awh kom eens hier. *en hij opent zijn armen. <Matthy> *ik kom in zijn armen liggen. 'Matt mag ik een hoodie van je?' Oh ja hoor pak maar uit de kast. <Matthy> *ik loop richting zijn kast, ik pak een hoodie en trek hem aan. Dan loop ik weer richting Matthy, ik doe de lichten uit en stap weer in bed. 'Slaap lekker schattie.' Truste. <Matthy> *en hij geeft mij een klein kusje. Niet veel later vallen we in slaap.

Ook een Remind? Zeg het dan ff in de Chat😊
Reminder: amywijga

Bankzitters story IIWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu