*plots gaat de deur open.
*Ik kijk richting de deur en zie Matthy staan met rode ogen en verward haar, als ik hem zo zie denk ik wat sneu wat heb ik gedaan. 'Oh hey Matt, sorry echt het spijt me ik ga mezelf dit echt nooit vergeven. *en barst weer in tranen uit. Hey het spijt me ook de boys hebben het uitgelegd en ik moest je vertrouwen dat je niks met hem had. <Matthy> 'Matt het maakt nu niks meer uit ik ben al blij genoeg dat je hierheen bent gekomen.' Oke maar nog een vraag voelde jij iets tijdens dat ehh ja je weet wel wat ik bedoel. <Matthy> 'moet ik eerlijk zijn?' Ja. <Matthy> 'oke het voelde wel fijn maar ik weet dat ik voor altijd voor jou zal kiezen en niemand anders.' Oke dan is het goed. <Matthy> 'was Mattje bang?' Uhm nee hoor! <Matthy> 'geef maar toe!' Oke Oke! <Matthy> *ik sta op en duw hem in bed, ik lig in zijn armen en zo liggen we nog wel even.
>>>>>>3 kwartier later
HÉ NU KOMEN WE MOETEN IETS BESPREKEN!! <Raoul> *ik schrik en stap het bed uit met Matthy achter me aan. 'Wat is er?' Ja we hebben een villa gehuurd voor 14 mensen. <Raoul> 'huh 14 we zijn toch maar met 12?' Ja maar er komen nog gasten! <Koen> 'oh oké dan wanneer gaan we er dan naartoe?' NU! Dus pak je spullen maar voor 1 week. <Lieke> 'OKE!' *ik loop naar mijn kamer en begin alles in te pakken wat ik nodig heb. *tijdje later. 'JONGENS ben klaar!' okee. <Lieke> *we lopen allemaal naar het huisje met de spullen want blijkbaar is dat huisje hier vlakbij, na een lange tocht zijn we aangekomen bij het huisje oftewel villa. Nou hier kunnen we ons zeker vermaken hoor! <Jamie O> jaa! <Koen> *niet veel later sprong Koen al in het zwembad met al zijn kleren. KOEN haahhaahh. <Robbie> Nou goed we hebben 7 kamers dus dat lukt wel denk ik. <Lieke> 'ja joh, ik ga ff lezen op de kamer.' *iedereen: ja is goed! *ik zit al een tijdje te lezen als Raoul mij opeens roept om naar beneden te komen. 'ja ja kom al.' schreeuw ik. *ik loop naar beneden en zie alleen de jongens aan tafel zitten, ik ga ook zitten. Oke Fenne uhm wij gaan Casa Del Huts verlaten dus we gaan allemaal op ons zelf wonen. <Raoul> 'oh maar blijven jullie wel video's maken?' ja tuurlijk we hebben een kantoor geregeld en daar gaan we dan video's maken. <Koen> 'oh maar wanneer gaan jullie dan eruit?' op 1 September dus over 3 maanden ongeveer. <Robbie> 'oke, maar ik ga denk ik weer naar Nederland toe..' huh waarom? <Raoul> 'ja ik mis Nederland echt en ben van plan om weer bij Ajax te gaan voetballen en ik kan altijd nog naar Spanje gaan.' ohh daarom. <Milo> Maar waar ga je wonen dan? <Matthy> 'nou ik denk bij mijn vader of in Frenkie's huis in Amsterdam, trouwens gaat er iemand in Amsterdam wonen?' JA IK! <Koen> 'nou dat is duidelijk haha.' ja we wilden dit gewoon even laten weten. <Milo> 'ja nou dat is goed hoor, dan weet ik dit ook weer.'
>>>>>>>>> skip naar zaterdag 28 mei
*ik word wakker met.... huh niemand naast mij? Matt staat nooit zo vroeg op maarja het zal wel. Het is vandaag mijn verjaardag! Ik doe een leuk jurkje aan en doe mijn sieraden weer om die ik had gekregen. Dan loop ik naar beneden. Als ik beneden aankom zie ik dat alles versierd is. *iedereen: VERRASSING! GEFELICITEERD FENNE! 'awhh dankjewel allemaal.' Ach joh het is de moeite waard en we hebben nog wat leuke cadeautjes voor je! <Charlotte> Maak ze eens open! <Jamie D> *ik maak de cadeaus open en krijg allemaal leuke kleding/kaartjes. 'echt lief van jullie dankjewel!' ho ho we zijn nog niet klaar! want we hebben 2 verjaardagen te vieren! <Koen> Ja maar ik ben pas morgen jarig. <Matthy> ja dat weten we maar we hebben daar een plannetje voor bedacht we gaan vanavond tot 00:00 Fenne's verjaardag vieren en na 00:00 Matthy's verjaardag en om 01:00 gaan we naar een club om lekker te feesten. <Koen> 'nou ik vind het helemaal prima.'
Remind: @amywijga
JE LEEST
Bankzitters story II
Fiksi PenggemarHet vervolg van Bankzitters story I, als je die nog niet gelezen hebt lees die dan ook :)