Bekendmaking. Deel 8

479 13 0
                                    

Donderdag 9 juni

*het is alweer de volgende dag en vandaag gaan we bekend maken dat ik bij de Creators Fc ga spelen! Ik ben echt benieuwd van hoe iedereen gaat reageren zeker de jongens. Want die weten natuurlijk nog van niks. De instagram post en de bekendmakings video komt om 15:00 online dus ik heb nog wel even de tijd. Ik loop weer naar beneden en maak wat heerlijke pannenkoeken, ik heb het natuurlijk geleerd van Raoul zodat ik ook zo'n lekker pannenkoeken maak. Als de pannenkoeken klaar zijn. Pak ik er een paar en leg ze op mijn bord neer. Ik neem stroop en poedersuiker mee naar de bank en eet daar lekker mijn lunch/ontbijt op met een film aan, lekker relaxt. Ik eet mijn laatste pannenkoek op en zit al zo vol dat ik in slaap val op de bank.

>>>>>>15:00

*ik was even lekker aan het slapen totdat ik duizenden berichten krijg op mijn telefoon, ik pak mijn telefoon en zie dat het van instagram en whatsapp komt. 'Oh het is al 15:00 dus nu weten ze het al.' *ik word opeens gebeld door Robbie en neem op:
Gesprek:

R: FENNE is dit serieus kom jij nou gewoon bij de Creators voetballen!?
Ik: JA! Leuk hè kan ik met jullie gaan voetballen.
R: Echt zoo leuk nieuws de jongens en ik zijn zo blij! En je weet dat je dan het eerste meisje ooit bent dat in deze club heeft gevoetbald?!
Ik: Ja dat weet ik!
R: nou oké ik spreek je later wel! We hebben nu Bankzitters opnames, doeii!
Ik: doeii!

*ik beëindig het gesprek en loop naar de koelkast. Ik trek de koelkastdeur open en zie daar bijna niks inliggen. 'Daar gaat mijn relax dagje weer, op naar de supermarkt jeej.' * ik pak mijn fiets en fiets naar de supermarkt. Ik haal alles wat ik nodig heb en fiets weer terug naar huis. Ik ruim alles in en ga lasagne maken. Nadat ik gegeten heb ben ik dood moe ook al heb ik niks gedaan ik ben dood moe. Ik loop naar mijn kamer maak me klaar en ga in bed liggen. Totdat ik opeens de bel hoor. DING DONG. '*zucht. Wat nou weer.' *ik loop naar de voordeur en doe open. 'Oh hey Matt wat doe je hier?' Uh ik miste je. <Matthy> 'Awh mist Mattje mij nou? Wat cjute!' Uh. <Matthy> *we lopen naar binnen en gaan meteen naar mijn kamer. Ik ga in bed liggen en Matt gaat zich nog ff klaarmaken. Niet veel later komt Matt aan en gaat naast mij liggen. 'Truste Mattje van me.' *en geef hem een kus op zijn voorhoofd. Truste Schattie. <Matthy> *ik hoor Matthy al een tijdje later snurken en voordat ik het wist val ik ook in slaap.

Hey hey kort deeltje 😊

Bankzitters story IIWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu