Copiii cu ochi negri

0 0 0
                                    

Ce sunt "copiii cu ochi negri"? Legenda ia loc în SUA, "black Eyed Kids", așa cum îi numesc americanii face referință la legenda despre care se spune că ar exista niște creaturi paranormale care arata că niste copii cuprinși între vârstele de 6 si 15 ani, cu ochii complet negri.
Despre care se spune că sunt văzuți făcând autostopul sau la ușile caselor rezidențiale.

Ce fac acești copii? De peste 20 de ani, oamenii spun că au întâmpinat așa ziși byk (black Eyed kids), iar toate poveștile sunt asemănătoare.

Un copil care apare în fața ușii casei tale sau la geamul mașinii și îți cere ajutorul. În secunda în care aceștia se apropie de tine simți o frică incontrolabilă și ca aceștia au control asupra ta.

De obicei aceștia poartă haine negre și sunt însoțiți de un "frate" cu aceleași puteri supernaturale.

La început îți vor cere un lucru, sau sa între înăuntrul casei tale, un telefon să sune pe cineva, și asa mai departe.
Dacă spui "nu" aceștia vor începe cu amenințări sau vor insista.

Oamenii care s-au confruntat cu astfel de situații spun că au început sa le ofere ajutorul (să deschidă ușa casei puțin mai mult sau să coboare geamul mașinii puțin mai mult)fără voia lor, ca și cum copii i-ar fi constrâns sa facă asta cu mintea lor.

Oamenii spun că fix înainte să îi ajute, aceștia si-ar scoate glugile negre sau ar ridica privirea din pământ, arătându-și ochii complet negri, iar aceștia speriați ar închide ușa, geamul și asa mai departe.

Tu crezi în existența acestor copii?

Legende urbaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum