Cine este bunny man?
Una dintre cele mai cunoscute legende urbane din Virginia, USA, este legenda the bunny man(omul-iepure).
Bunny man este pacientul unui sanatoriu, care si-a ucis cu cruzime părinții în ziua de Paști.După ce a evadat, acesta și-a confectionat un costum de iepure imens, pe care nu îl dă jos niciodată. Acesta trăiește în pădurile Colchester, în apropierea unui pod, acesta știut ca "podul lui bunny man".
Îi place intimitatea și sperie sau omoară pe oricine care e în trecere cu un topor.
Unele legende spun că bunny man trăiește, altele spun că bunny man este spiritul bărbatului care bântuie locul încă din anul 1904.Clifton, Virginia, nu a fost dintotdeauna suburbia imensă care este astăzi, la începuturile secolului 20, Clifton era o comunitate mică de fermieri, stabilită în apropierea unei stații de tren.
Cu timpul, oraselul s-a mărit și localnicii începuseră să fie nefericiți pentru că au ca vecini, pacienții de la sanatoriul care se afla foarte aproape.
Așa că aceștia au semnat o petiție pentru a închide azilul.În timp ce pacienții erau mutați în închisoarea Lorton, unul din ei a evadat: Douglas Griffon.
Poliția locală au căutat prin pădurile din apropiere timp de câteva luni, dar tot ce au găsit au fost cadavre de iepuri pe jumătate mâncate.
De Halloween, trei localnici au dispărut, în acea noapte, urme de sânge, de care polițiștii au fost conduși au dus către micul pod peste care treceau trenuri, iar sub acesta era un drum de țară.
Tinerii dispăruți au fost găsiți atârnați de pod, fără membre, exact ca iepurii uciși de Griffon.
Următorul an, tot de Halloween, două cupluri de adolescenți erau în trecere cu mașina pe sub pod, băieții aveau de gând sa își sperie prietenele.
Era aproape miezul nopții, băieții au oprit mașina sub pod, și au tras fetele care erau terifiate, afară din mașină, spunându-le că fantoma lui bunny man "le va lua".
Gluma a ajuns mult prea departe pentru una dintre fete, care a reușit să scape din mâinile unuia din băieți și a fugit de sub pod, în stradă. În acel moment, aceasta a văzut o lumină imensă sub pod, iar când lumina a început să se micșoreze, aceasta si-a văzut prietenii mutilați, atârnând de pod, si mașina plină de sânge care avea un topor înfipt în ea.Din acea noapte, copiii localnicilor se strâng la podul lui bunny man în noaptea de Halloween și pleacă înainte de miezul nopții, pentru ca nimeni nu vrea sa fie acolo când vine bunny man.
CITEȘTI
Legende urbane
HorrorLegende urbane de care sigur nu ai auzit până acum. Nu citi pe întuneric!