Clara Crane

0 0 0
                                    

Nu luați dulciuri de la străini, mai ales de la această femeie.

Cea mai creepy legendă din Texas este povestea Clarei Crane, The candy lady(doamna cu dulciurile).

Clara Crane a fost acuzată de uciderea soțului său în anul 1895. Aceasta i-ar fi oferit bărbatului niște caramele care conțineau un soi de otravă care l-a ucis.

Cu câțiva ani înainte ca ea sa își omoare propriul soț, fiica lor a murit, vinovatul find chiar tatăl acesteia, susține Clara.
Acesta fiind principalul motiv pentru care ea si-a ucis soțul.

Clara a fost închisă în sanatoriul de stat din nordul Texasului, în timp ce aceasta a fost închisă, a făcut o păpușă din lenjerii de pat rupte.
Păpușă pe care a numit-o Marcy, la fel ca pe fiica decedată.

Mai jos este o parte dintr-o scrisoare pe care Clara i-a trimis-o surorii ei când aceasta era închisă.

Dragă Aggie,

Sunt fericită, am fost informată de doctorul Matthews că eu și Marcy ne vom întoarce acasă în mai puțin de trei săptămâni.

Cum îți poți imagina, Marcy abia își poate ascunde fericirea. În fiecare noapte mă întreabă: mâine e ziua în care mergem acasă, mamă?

În curând o sa îi pot spune, da!

În 1899 aceasta a fost eliberată din cauza suprapopularii azilului.

Aici începe legenda lui Candy lady.

În 1903 mulți copii au început sa dispară în jurul vechii proprietăți a Clarei.
Copiii spun că noaptea în somn, aceasta le lăsa mici "cadouri" la ferestre, cadourile fiind bineînțeles, caramele, care uneori aveau bilețele lăsate în interiorul ambalajului.

După dispariția mai multor copiii, într o perioada destul de scurta, localnicii erau convinși ca este vorba de Clara, cea care si-a otrăvit bărbatul cu caramele.

Un fermier din apropiere susține că a găsit dinți în lanurile de porumb.
Unde șeriful orașului fusese ucis, acesta avea furculițe înfipte în cap și buzunarele pline de caramele.

Se crede că aceasta încă bântuie orașul, ademenind copii cu caramele, ca mai apoi să le smulgă dinții sau sa le scoată ochii cu furculița.

Legende urbaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum