8.BÖLÜM YENİ BİRİ

91 7 3
                                    

Kalktığımda saat öğlen 5 idi yani bizim okul dağıldı. Hemen mert ile batuhanı aradım gelin diye onlarda kırmadı geldi. Dışarı çıktığımız da esrayla zeynepte disaridaydilar. Hemen bunları tanistiriyim dedim ama tabi bunlar birbirlerini taniyorlarmis bizim mert le batu tenefuste bunlarla ugrasiyorlarmis hemen araya girerek ''Mahremiyet alanı''edep ya hu dedim. Ben evden voleybol topumu getirdim ve voleybol oynadık. Ben ve esra diğer ucuydu biz tabi bunlara 10/5 gömdük saat artık 8 olmuştu herkes evlerine dağıldı mert ve batu hariç onlar bizim evde kalacaktı. Biz eve girince romantik film izledik izledikte aklıma melisa geliyordu beni niye bırakmıştı ben napmistim ona neyse ************** coktaa tin coktaa fifi aman ben artık sevgili işini bıraktım kimseyle cikmicaktim 3 hafta sozumde durduk ama sonra dayananayip birine cikma teklifi ettim tabi hemen kabul etti benden bi yaas küçük ama cok iyiii kız kızın ''DİLARA''ayrı zamanda zesra nın arkadaşı zesra=zeynep+ esra kisaltma o kizla aramizida zesra yaptı ALLAH ONLARDAN RAZI OLSUN kankalarina kiyak yaptılar ben dilaraya melisa kadar aşık olmuştum hatta dilara bana melisayı unutturdu ohhh be artık melisa yok ne güzel coj sevinçliyim bir ara merve batu mert ve zesra sinamaya gittik film çok güzeldi kankalar beraber cok eglenmistik ama dilara aramizda yoktu ders calisacakmis içimden vayyy inek vayyy diye sayikladim iki gun sonra zesra gil kaydını bizim sınıfa aldirdilar. Biz tabi mert le hemen önlerine geçtik çünkü zesrada biraz inek yani sınavlarda kopya çekiyoruz onlarda sağolsunlar veriyorlar bi ara zesra gil kustuler birbirleriyle yaklaşık 2 hafta konuşmadılar bu sırada esrarla vera zeyneplede nisan kanka oldular vera ile nisan bizim sınıf arkadaşları hatırlatma olsun. Ben tabi dayanamadım ve ikisini baristirdim ikiside bana teşekkür etmekten öldü tabi normal bi zesrayi yanyana getirmek kolay deil...

umutların tükendiği yerde aşk başlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin