Yine sabah erkenden alarm çalmıştı.Okul vakti gelmişti.Hemen elimi yüzümü yıkadım aşağıda bekleyen özel şoförüm Dursun amcanın arabasına bindim ve okula doğru gitmeye başladık. Okula vardığımda saat daha 6.30 du okulda sadece bn ve birkaç kişi vardı. Kantine oturdum ve kankalarımı beklemeye başladım 10 dk sonra Batuhan geldi. -slm knk
-slm
-nbr
-iiii senden
-bnde iiii
Hemen batuyla birer tost söyledik ve yemeye başladık herzamanki gibi ilk ben bitirmiştim saat 7 olmuştu millet tek tek geliyodu.sonunda mertte geldi ve bizim grup tam oldu.bizim batunun babası keskes holdingin sahibiydi.mertin babası ise öztürk holding in sahibiydi bizim babalarımız çocukluktan beri arkadaştı onun için hergün birimiz evinde toplanıyorduk zil çaldı
-ders mat-
Offfff çok sıkıcı sabah sabah mat dersi cekilmezdi.bir plan yaptık ve okuldan kaçtık.zaferde dolaşmaya başladık.dolaşırken arkamızdan birinin bizi takip ettiğini fark ettik.arkama baktım adamı hayatımda hiç görmemiştim hemen bir taksi durdurduk ve bizin eve gittik.babamgil evde yoktu.hatice ablaya (hizmetçi) mısır patlatmasını istedik hemen patlattı hatice abla ve televizyon izlemeye başladık.televizyona dalmışız ve zamanın nasıl geçtiğini fark etmedik saate baktığımızda saat 2:00dı batu ve mertte bugün bizde kalın dedim onlarda tamam dediler bnm odaya üç tane minder koyduk.sonra bilgisayar oynamaya başladık. Saat 22:30 olmuştu bugün annem ve babam tatile gitmisti mert ve batunun aileleriyle yani ucumuzde rahattik 1 hafta boyunca saat 23:00 da yattık bnm alarm yine erkenden çalmıştı batuyla mert ölü gibi uyuyorlardı üstlerine 1 rer bardak su döktüm hemen uyandilar sonra elimizi yüzümüzü yıkadık ve okula gittik bugün müdür bütün sistem kolejini konferans salonuna topladı ve bir gezi kampı olduğunu söyledi Parise gidecektik.biz hemen annelerimizi aradık ve izin aldık annem bizim için bankaya 70.000 tl para yatırmıştı. Hemen parayı çektik ve ismimizi yazdirdik hemen okuldan kaçıp eve doğru yürümeye başladık aynı adam yine pesimizdeydi ben hemen dursun amcayı aradım ve bizi almasını istedim jet hızıyla geldi dursun amca ve yine jet hızıyla eve gittik.valizleri hazırladık. Yarın yola çıkacaktık. Zaman geçmek bilmiyodu.ben kankam merveyi aradım sordum oda gelecekmiş. Elifle birlikte merveye hadi buluşup kahve içmeye gidelim dedim merve tamam dedi ve buluşup gittik.saat6:00 olmuştu dağılıp evlere gittik.mervenin babası cekirdeci holdingin sahibiydi elifin babası ise iclal holdingin sahibiydi .