Çapulçular

366 19 8
                                    

Çapulcular; James Potter, Sirius Black, Remus Lupin ve Peter Pettigrew'ın kurduğu ve yaramazlıklarını yaptıkları gruptur. Şimdi hepsinden tek tek bahsedelim.

James Potter: Harry'nin babasıdır. Lily Evans'ın kocasıdır. Gryffindor binasındadır. Bir animagustur. Animagusu çatal boynuzlu geyiktir. Lakabı 'Çatalak'tır. Patronusu çatal boynuzlu geyiktir. Müthiş bir Quidditch oyuncusudur.

Sirius Black: Harry'nin vaftiz babasıdır. James'in en iyi arkadaşıdır. Gryffindor binasına giren tek Black'tir. Karizmasıyla kızları etkiler. Animagustur. Animagusu siyah bir köpektir. Lakabı 'Patiayak'tır. Patronusu köpektir.

Remus Lupin: Harry'nin 3. Yılında öğretmeni olmuştur. Çapulçuların arasındaki en aklı başında olanıdır. Bir kurtadamdır. Lakabı 'Aylak'tır. Patronusu kurttur. Çok zekidir.

Peter Pettigrew: Çapulçular grubunun en korkak üyesidir. Daha sonra Voldemort'a katılıp Hames ve Lily'ye ihanet etmiştir. Onların ölümünden önce onların sır tutucusuydu. Animagustur. Animagusu faredir. Lakabı 'Kılkuytuk'tur. Patronusu faredir. Kolay etkilenir.

Tüm Çapulcular 'Çapulcu Haritası' adı verilen hareketli haritayı yaratmış ve lakaplarıyla imzalamışlardır. Haritanın açılış kodu 'Tüm ciddiyetimde yemin ederim ki iyi bir niyetim yok.' Olmuştur. Kapanması içinse 'Muziplik tamamlandı.' denilmelidir.

Potterhead Olmak Ya Da Olmamak!(Tabii ki de olmak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin