~3

821 30 18
                                    

„Ceylin ?"yaklaşık 10 dakikadır otobüste herkes yerlerini almış yol almayı bekliyorduk. Altay deveside bu sabahki olaydan sonra sanki oturacak başka yer yokmuş gibi gelip yanıma oturmuştu.
Bir de üstüne üstlük 7 dakika ve 35 saniyedir aramızda süren o muhteşem sessizliği bozmuştu.

„Efendim ?" Dedim ona doğru dönerek.

"Benimle konuşmayı düşünüyormusun ?" Açıkçası hayır. Sebeb yok neden yok. Hava sıkıcı su sıkıcı.

"E konuşuyoruz zaten." 

"Ceylin kelime oyunu oynama benimle. Sabahki olaydan beri konuşmuyorsun benimle, hayır konuşmayı geçtim yüzüme bakmıyorusun."

"Altay ben sanırım istemeden yapmamam gereken bir şey yaptım. Yani yapmadım öğrendim"

"Ne oldu çok merak ediyorum."dedi bu sefer vücuduyla bana doğru dönerek

"Şimdi kaleci senin numaran bende yoktu ya..." diye lafa başladım.
Aslında o kadar da önemli yada gizli bir bilgi değildi de. Ama geldiğimin ilk haftası böyle bir şey yaşamak istemiyordum.

"Uzatma"

"Eh işte orda benim bulabileceğim bir başka numara da yoktu malum sade senin dosyan vardı.."

"Ceylin sabrımı sınıyorsun anlatır mısın artık."

"Ben numaranı ararken sağlık dosyanda okumamam gereken şeyleri okudum ve sanırım bilmemem gereken şeyleri öğrendim."

"Yoksa 9 aylık hamile olduğumu mu öğrendin .?"

"Seninle varya iki kelam konuşulmuyor gelmişim şurda istemeden bir şey yapmışım kendimi kötü hissediyorum sana anlatıyorum sen anca dalga geç öküz! Hayır yani ne var bir kere de çocuk gibi değilde yaşına yakışır şekilde iki medeni insan gibi konuşalım? Olmuyor mu? Zaten uykusuzum sabahın köründe saçma odanın birine kitli kalmışım seni ar-."

"Ceylin! Sus. Bir sus yoksa birazdan ben yapmamam gereken bir şey yapıcam. Amma konuştun be. Ayarında yok. Bir ağzını bıçak açmıyor bir susmuyorsun."

"A-" tam tekrar ağzımı açacaktım ki benden önce davrandı

"Sakın ha. Ayrıca sen bana öküz mü dedin ? Gerçekten bana bir de Öküz mü dedin ?"

"Değilmisin ?"

"Yat uyu sen." Kafamı ellinin tersiyle itti

"Trip mi atıyorsun sen bana be ?"

"Evet müsade edersen kulaklığımı takıp müzik dinleyeceğim. Çocuk Altay bir dönem atladı. Tanıştırayım Ergen Altay." Diye elini uzattığında gerçekten bu sefer komik olduğundan değil de sinirlerim bozulduğu için gülmeye başladım.

"Hayır ya. Gerçekten git öne başka biryere otur ben seni çekemem." Dedim hala gülerek "sinirlerimi bozuyorsun sen benim"

"Sen sus biraz uyu da büyü."

"Pardon ? Sen bana küçük mü demek istiyorsun?"

"Sen bana öküz derken iyidi ama. Ayrıca evet cüce gibisin boyun kaç senin ?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

꧁𝐾𝑒𝑙𝑒𝑏𝑒𝑘꧂ | Altay BayındırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin