✨Natasha Romanoff 2✨

593 23 0
                                    

Helloou.Bunun 2.'sini yapacağımı söylemiştim.Hadi geçelim.
Uyarı:Bilmiyom,mutlu sonda olabilir,kötü sonda.sjsjsjsjsj.
Natasha kaç saattir senin yanından ayrılmamıştı.Seni kucağında tutuyordu.Senin Öldüğüne kesin emindi.Natasha dona kalmıştı.Zaten ölmen başka bir acıyken,birde ilk görevinde ölmesi...bu Natasha'yı yıkmıştı.O Natasha'nın her şeyiydi.
(Flashback)
(Y/N 'nin ilk gelişi)
"Natasha! Kapıyı açsana."
"Stark seninde ayağın var."
"Sen daha yakınsın."
"İyi ya."
Natasha kapıyı açtığında yerde bir kundak gördü.Kundağın içini açtığında  kumral saçlı yeşil gözlü tatlı mı tatlı bir kız çocuğu gördü.Natasha küçük kızı kucağına aldı,kundağında bir not vardı.
    Bırakacak başka bir yer bulamadım,ben bu kıza bakamam.Çok özel bir kız.
İsmini kendin koyabilirsin,ama soy ismi Y/L/N.
Natasha şaşkınlık içinde bir bebeğe bir nota baktı.
"Ne oldu Nat?O kim?"
"Bilmiyorum ama iyi  bir enerji hissediyorum."Nat dudağının ucu ile güldü.
"İsmi Y/N olsun."
(Flashback sonu)
"Natasha!Natasha ne-..." Tony'nin sözleri Y/N'nin cansız bedenini görünce ağzına dizildi.
"Mr.Stark!Hayır!Hayır!Y/N..."
"Natasha,üzgünüm.." dedi Steve,acıyla.
Natasha tüm denilenlere kulaklarını kapatmıştı.Sadece Y/N 'ye bakıyordu.Gözünden yaşlar akıp gidiyordu.
Her şey bitti diye düşündü.Her şey bitti..
Nat Y/N'nin öldüğünü biliyordu ama son bir umut ,son bir umut ile Nabzına baktı ,kızını geri istiyordu,Y/N'yi geri istiyordu.
Nabzı vardı.Ne kadar az olsada vardı.Natasha bunun nasıl mümkün olduğunu bilmiyordu ama şuan bu önemli değildi.Hemde hiç.
"S-Stark,jeti hazırlayın."
"Ne?"
"Jeti hazırlayın!Nabzı var.."
Wowww.Çok iyi bitti bee.Ama başlangıç için biraz dramatik oldu.Kusuruma bakmayın fkdlfmdlfkf.

Marvel İmagineee💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin