?:Avengers,Avengers terapisinin 2.seansina hos geldiniz.Gecen gun bazi aksakliklardan dolayi cogu kisi konusamamisti.Olanları düzeltmek istiyorum.
Loki:Hayır biz bu kadına niye güveniyoruz ki?Belki de bizi kaçırıp Thanos'a verip bizi boğmasını izliyecek.Daha ismini bile bilmiyoruz be!
Y/N:Boğazlama travma kalmış heralde yazık.
Loki:Hançerlerim nerde benim?Şu midgardlı küçük cadıyı bıçaklıyacağım!
Wanda:Beni mi?
Loki:Hayır!ONU!
?:Tamam sakin olalim ve devam edelim.Peter,sen geçen seans hiç konuşmamıştın.Hadi senden başlayalım.
Peter:Peki uh şey,merhabalar:).Benim anlatacağım pek bi travmam yok.
Y/N:Emin misin?
Peter:Peki şey,annemi babamı ve geriye tek kalan kişi halamı kaybettim.
?:Gerçekten bunu duyduğum için çok üzgünüm.
Y/N:Bi de tüm dünya Peter Parker kim tanımıyo,ben sadece Avengers'a hatırlattım.Sevgilisi,en yakın arkadası filan bunun yanından geçse bu kim amk derler.
?;Peki..O zaman kim sıradaki olmak ister?....Natasha neden sen devam ettirmiyorsun?
Loki:Cunku onun bir seansa sigmayacak kadar travmasi var.
Y/N:Katiliyorum ama herkesin ki bi seansa sigmaz.
Nat:Bu cok sacma.
(Natasha gider)
Clint:Bir avenger daha gidiyor,ne mutlu!
Thor:Baska kim gitti ki?
Steve:Bucky.
Y/N:Bir dakika yoksa winterwidow gercek mi oluyor?Ay ship damarim patliyacak.
Loki:Aptal midgardli.
Tony:Hey ona aptal deme!
Y/N:Diyene bak daha dun beni dovmeye hazirdi.
Peter:Mr.Stark bence kavga cikarmaya gerek yok.
Bruce:Bencede-Hadi ama!
(Herkes yine kavga etmeye baslar)
Nick:HEY!Burda ne isiniz var?!
Y/N:Avengers terapisindeyiz.
Nick:Yani duse duse yine sizin yaniniza dustum oyle mi?
Clint:Oyle gorunuyor.
?:Bence bu kadar yeter.(kadin bikti artik)