sebo : valla iyi düşünmüşsün akifim
karlos: öylede birader ne güzel kalıyoduk biz şimdi akif abi bizden ayrılacak onun yerine ilker bize taşınsa daha iyi değil mi?
akif: öyle değil be karlos. kardeşimi daha yeni bulmuşum. biraz kaynaşalım demi
sebo: aynn karlos bide hemen anlarım ben herşeyi dersin haa.
balta: hdi neyse gidelim ev bakmaya ama ondan önce bi yemek yiyelim olmaz mı?
ilker: yuh yani balta daha 5 dakika önce yemek yedik
karlos: birader o baltanın midesinin suyunu alması içindi. hem ne yediki
sebo: aynn kardeşim alt tarafı 3 tabak pilav 2 porsyon iskender 5 kola yani gayet normal bunlar.
balta: işte ilk defa doğru dediniz hadi gidelim yemek yiyeli
akif: ne diyosun sen yaa. ne yemeği balta. gidelim ev bakalım sanada simit alırız
balta: ama abi ben doyamam simitle
akif: denersin o zaman hadi çıkalım
balta: tamam abi. herkesle beraber çıkıp arabaya binerler. ordan emlakçıya giderler ve emlakçı onlara ev göstermeye çıkarır. uzunca evlere baktıktan sonra 1 evde karar verirler ve o evi kiralarlar.
akif: beyendin mi ilker
ilker: beğendim de abi bi badana istemiyomu sencede
akif: istiyo tabi koçum yarın hallederiz artık bu akşam karloslar bizi misafir ederler heralde.
karlos: abi ne demek bizim evimiz sizin eviniz sayılır. başımın üstünde yeriniz var yani
sebo: aynn abim artık bi dürüm yaparım yanınada şöyle güzel bi çiğköfte
ilker: eğer acı olmuyacaksa süper olur sebo
akif: aynn sebo acı olmazsa bende yerim
sebo: acı yapmam o zaman abi sorun deil yeter ki siz öyle isteyin
karlos: hadi gidelim abi 1 hafta içinde evin diğer işlerinide hallederiz sonra taşınırsınız artık
balta: katılıyorum sana 54. hadi bi an önce gidelim ve yemek yiyelim. acayip acıktım çünkü ben
akif: acıkmasan şaşardım derler ve gülerek seboların evlerine giderler. aradan bi hafta geçer ve akiflerin evinin işi bimiştir. hayat iyi gider. aradn tam 1 yıl geçer. akifle ilkerin kardeşliği iyice pekişmiştir. Ama ilkerle şebnemin ilişkisi eskisi kadar iyi gitmiyodur ve sürekli kavga etmeye başlamışlardır. Akifin sevdiği kişinin görevi bitip dönmüştür ve ayşegül bu işi açıkçası çok sıkılmıştır çünkü nedense akife aşık olmaya başlamıştır ki akifte ayşegüle aşık olmaya başlamıştır ama bunu farketmez. karlosun sevgilisi vardır ismide sena diye. çok iyi anlaşıyolardır. Yakında evlenmeyi düşünüyolardır. Recepin yani baltanın çocuğu olucaktır daha 1 aylıktır. receple fatma çok mutludur. gelelim seboya. sebonun gönlü daha yeni gelen bilgi işlemdeki leylaya kaymıştır. leylanında gölü seboya. ekip böyle devam eder. yine bi sabah akifle ilkerin evinde ilker sabah erkenden kalkmış sinirli bi şekilde akifi kaldırmaya akifin odasına girer.
ilker: abi kalk hadi
akif: tamam kalkıyorum
ilker: abi işe geç kalıcaz
akif: tamam
ilker: aman be ne halin varsa gör deyip çıkar. akifte ilkerin son sözünü duyduktan sonra şok olur..