hayatım bi yalan üstüne kurulmuş

595 23 13
                                    

ilker eve geldiğinde ok sinirlidir. Kapının önünde sakinleşmeye çalışıyodur ama bi türlü başaramıyodur. sürekli bana nasıl böyle bişey yapabilirler. Beni nasıl abimden ayırırlar. birden ahhhhh diye bağırırlar. bu sesi duyan içerdeki meyrem ve mehmet dışarı çıkarlar. ilkeri görünce paniklemeleri biter ama neden bağırdığını anlamamıştır. ilker onları görünce daha da sinirlenir ve hiç konuşmaz. mehmet o sırada ilkerin bu durumunu sormak için yanına gider ve omzunu sıvazlar. ilker bu hareketten sonra hemen omzunu çeker.

ilker: bana sakın bidaha dokunma anladın mı der ve mehmeti iter.

Mehmet bu duruma bi anlam veremez ve sinirlenir. ilkerin böyle bişey yapması onu sinirlendirmiştir. o sırada mehmet bağırır.

mehmet: sen ne yaptığını sanıyosun oğlum. delirdin mi sen ? babayı itmekte nerden çıktı haa cevap ver bana diye ilkere bağırıyodur.

İlker ne babası be heee ne babası. Sen baba değil şam babası bile olamazsın duydun mu beni

mehmet: ilker benimle düzgün konuş anladın mı beni?

ilker: konuşmazsam napıcaksın dövücek misin beni?

Mehmet: ben ölürümde oğluma el kaldırmam ama beni buna mecbur bırakma o yüzden anladın mı beni bırakma

Meyrem: ne konuşacaksanız içerde konuşun oğlum hadi

İlker: bana oğlum deme diye bağırır. o sırada ekip gelir. Akif hemen gider ve ilkeri tutar.

Akif: ilker ALLAH aşkına sakin ol yaa. sesin mahallenin başına kadar geliyo https://www.youtube.com/watch?v=O1IAn0nYiIU isterseniz dinleyin

İlker: nasıl sakin oluyum akif haa nasıl sakin olayım. bide bana hala oğlum diyolar inanabiliyo musun?

Meyrem: oğlum sen bizi oğlumuzsun başka ne diyelim ki

ilker daha çok sinirleni ve ta üstlerine yürümeye başladığı sırada karlos balta ve sebo ilkeri tutmaya çalışırlar. ilkerse bas bas bağırıyodoyodur.

ilker: bana oğlum demeyin duydunuz mu beni demeyin sakın diye yürümeye çalışır ama ekip zorda olsa ilkeri tutar.

müdür: ilker oğlum sakin ol. çocuklar hadi ilkeri içeri sokun herkes bizi dinliyo yaa

sebo: müdürüm tutabilsek sokucazda. ilker abim sakin ol hadi içeri girelim paşam hadi

balta: tamam ilker sakin ol diye diye içeri sokarlar ilkeri. İlkeri bi koltuğa oturturlar.

mehmet: ne olduda bize saldırmaya çalıştın. annene babana haa diye bağırır ilkere

ilkerde oturduğu yerden kalkar ve mehmetin karşısına dikilir.

ilker: ne mi oldu.

meyrem: evet oğlum noldu

akif karlosun kulağına eğilerek: bişey olursa hemen tutuyoruz ilkeri tamam mı?

karlosta aynı şekide: merak etme abi sen

ilker pis pis güler.

ilker: ne oldu biliyo musunuz?

mehmet: bizde sana soruyruz yaa oğlum daha sakin bi sesle sorar

ilker: bugün gerçek babamla tanıştım deyince birden mehmetinde meyreminde suratı düşer.

ilker: noldu yoksa hayatım boyunca hiç öğrenemeyeceğimi mi sandınız der ve acı acı güler. bana bunu nasıl yaparsınız. beni nasıl abimden ayırırsınız.

mehmet: oğlum de devamını getirmeden ilker sözünü keser.

ilker: bana oğlum deme diye bağırır. sen benim babam değilsin der o sırada akif ikerin yanına gelip sırtını sıvazlar.

VATAN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin