part 3

59 9 2
                                    

Unicode

Jung kook ဟိုတစ်ယောက်န့ဲတွဲတာတော်တော်ကြာနေပြီ  ဒီတစ်ခါတကယ်ပဲအတည်လား...မဟုတ်လောက်ပါဘူး Jeon Jung Kookကအ့ဲလိုလူမျိုးမှမဟုတ်တာ..အချိန်တိုင်းအမြဲလိုက်စ​ေန​တ့ဲေကာင်လေးကအနားမလာတာကြာတော့တမျိုးပင်..rona ကတော့ jung kookထားခ့​ဲတာခံရပြီပဲ.. အတန်းထဲကလှောင်ပြောင်သံကိုဂရုမစိုက်နိုင် ရေပေါ်ဆီတွေများလွန်းလို့.. လူ့ချမ်းသာအသိုင်းအဝိုင်းကလူတွေကသိပ်ကြောက်ဖို့ကောင်းတာပဲ.. ကျောင်းမှာကြားနေရတ့ဲသတင်းတွေကစိတ်မချမ်းသာစရာ.. jung kookက bellaကိုတအားချစ်သတ့ဲ သူတို့နှစ်ယောက်ကအရမ်းလိုက်တာပဲ..Bellaကအတော်လှတ့ဲမိန်းကလေးပါ..ပြီးတော့စီနီယာမမဆိုတော့ jung kookတို့သဲသဲလှုပ်နေတာနေမှာပါ..ပြီးရင်ပြတ်မှာကိုအထူးအဆန်းတွေလုပ်နေကြတယ်..
တွေးပြီးကိုယ့်စိတ်ကိုယ်နှစ်သိမ့်နေပေမယ့်ရင်ထဲမှာတော့တဆစ်ဆစ်... Bellaန့ဲအတူရှိနေတာတွေကိုကိုယ်မကြိုက်ဘူး..
ကန်တင်းမှာထိုင်နေတုန်း jung kook တို့အတွဲဝင်လာတာကိုတွေ့လိုက်ရတယ်..ရင်ဘတ်ကအောင့်လာပြီးထမင်းစားချင်စိတ်ပါမရှိတော့..
Bellaကိုဂရုစိုက်တာတွေချစ်ပြတာတွေမမြင်ချင်မှအဆုံး အ့ဲဒါတွေမမြင်ချင်လို့ကိုယ်ကန်တင်းထဲကမြန်မြန်ထွက်လာလိုက်တယ် ဒါပေမယ့်ရုတ်တရက်လက်ကိုဖြတ်ဆွဲလိုက်တာမို့လို့ခြေလှမ်းများကတုံ့ခနဲ ကိုယ်သင်းနံ့ကိုအလွတ်ရ​ေနတ့ဲသူမို့လို့မလှည့်ကြည့်လဲသိပြီးသား....

jung kook. .. ကိုယ့်မျက်နှာကိုအတည်ငြိမ်ဆုံးထားပြီးခေါ်လိုက်တာ..ရင်ထဲမှာတော့ကမ္ဘာပျက်နေတာဘယ်သူသိမှာလဲ

Ronaဘယ်သွားမလို့လဲ နင့်ငါ့ကိုဒီတလောတအားရှောင်နေသလိုပဲ အဖိုးကတောင်မေးနေတာငါတို့ရန်ဖြစ်ထားလာဆိုပြီးတော့

မဟုတ်ပါဘူး ငါဒီအတိုင်းပန်းချီအတန်းထဲရောက်နေလို့ပါ..အဖိုးကိုလဲနောက်လာလည်ပါဦးမယ်လို့ပြောလိုက်ပါဦး..

အာအတော်ပဲ Bellaကလဲပန်းချီဆွဲရတာကြိုက်တယ်လေ နင့်ထက်ကြီးတယ်စီနီယာအမကြီးပေါ့.. ကျောင်းပြောင်းတာမကြာသေးတော့ကူညီပေးလိုက်ပါဦး..ပြီးတော့နှုတ်ဆတ်လိုက်ပါဦး...
Bella. ..ဒါကျွန်တော့အခင်ဆုံးသူငယ်ချင်းလေ Ronaတ့ဲ ငယ်ငယ်ထဲကပေါင်းလာကြတာလေဟိုးးးပိစိလေးထဲက...

EGOWhere stories live. Discover now