Probudila jsem se a chvíli jsem ještě ležela v posteli s myšlenkami co si vezmu na sebe. Když jsem měla jasno vstala jsem a otevřela skříň. Vytáhla jsem spodní prádlo, černé triko, košili a džíny. Oblékla jsem se a odkráčela jsem do kuchyně, kde už na mě čekal talíř s palačinkama a lísteček od mamky. Usmála jsem se a začala polohlasně číst: Zapomněla jsem ti říct, že dnes budu celý den v divadle a přespím u Katky. Snad ti to nevadí. S láskou Máma.
Během chutné snídaně mě napadalo dost věcí, co bych dnes sama doma mohla dělat. A nebo mám jít spát k nejlepší kamarádce? Zamyslela jsem se. Spíš bych měla využít příležitosti a udělat u Nás párty.
Po snídani jsem si vyčistila zuby, trochu se zkulturnila a sedla si k notebooku. Zapla jsem YouTube a Ask.fm. Letmo čtu otázky, které za necelý týden přibyly. Mé oči se zastavili u otázky co budeš dnes večer dělat. Tak trochu jsem se asi chtěla pochlubit tak jsem ji otevřela a odpověděla: Chystám u nás párty co ty?
a klikla jsem na 'odeslat'.Při brouzdání na netu jsem úplně zapomněla sledovat čas. Rozhodla jsem se jít udělat oběd. Jelikož nejsem zrovna dvakrát zdatná kuchařka, chtělo to udělat něco lehkého..Nakonec vyhrály nudle s mákem. Pro jistotu jsem si v naší rodinné kuchařce našla recept a pomalu začala vytahovat ingredience.
Po dokončení mého veledíla jsem si naložila plný talíř a šla k televizi. Mé tělo tvrdě dopadlo na pohovku. Ruka nahmatala ovladač a zapla televizi. V tu chvíli mi došlo že jsem se dlouho nepodívala na Ask.fm..Na obličeji se objevila otravená grimasa, hlavně proto, že jsem se musela zase zvednout.
Přibylo 9 otázek. Když jsem zahlídla tu třetí, objevil se mi na tváři zase úsměv.
Stálo tam: Nezašla by jsi dnes někam? Rád bych tě poznal, přijdeš mi jako fajn holka.Stall™.Znam ho trochu, a to jen přes Ask.. Prý mu je 17, jeho pravé jméno je Steav a bydlí nedaleko od tud.
ČTEŠ
Extraordinarily ordinary life
RomanceAhoj:)) Hned teď na začátek Vám chci říct, že nejsem žádná spisovatelka, jen se tu chci vypsat ze svých starostí a problémů:)) Mia je 14 letá dívka, která je skoro stejná jako ostatní. Stane se u ní něco jinak? Jak to ona má s láskou? A její kamará...