4.rész

13 0 0
                                    

Annyit beszélgettek a leányzók chatben hogy este lett, és mindenki elment zuhanyozni utána pedig álomra hajtották a fejük.Másnap reggel borzalmas idő volt,zuhogott az eső dörgött villámlott.Sofi anyukája (Isabella)felhívta Emilyit hogy szívesen elviszik a suliba hogy ne ázon agyon.Miután megérkeztek Emilyi koli-a elé 7:30-ra bepakolták a cuccait,mert egy kolis diáknak nem csak egy iskola táskát kell vinni hanem az aznap felirt cuccokat,utána elindultak.Út közben elég kínos dolgokról beszélgetek.

-Na és Emilyi-szólt fel hirtelen Isabella-Van már barátod?

-Anya nemár!-felelte mérgesen Sofi.

-Miért kicsim,ez az élet velejárója-szólt vissza Isabella.

-Hát igazából nincs.De.......mikor érünk oda?-mondta kínosan Emilyi.

-Ahj lányok 18 évesek vagytok én már ilyenkor elvesztettem a szüzességem.-vágta rá kicsit mérgesen Isabella.

-Anya...muszáj volt ezt felhozni?-kiabálta Sofi.

-Kicsim,nem kell ezt szégyelni igenis tessék barátot szerezni,higyéttek el jó dolog!-válaszolta vissza Isabella.

Kb egy 20perc kínos csönd után megérkeztek,és felmentek az osztály teremben.Brain egyből oda ment a lányokat üdvözölni.Köszöntek egymásnak és megkérték Braint hogy menjen el mert megakarják beszélni a kocsiban történteket.

-Huu,hát nem is tudom hol kezdjem....sajnálom anyám mindig ilyen azt akarja hogy barátom legyen és vele legyek minden pillanatban.-jelentette ki szomorúan Sofi barátnőjének.

-Igazából semmi baj mert,igaza van...19 évesek leszünk egy év múlva és még mindkettőnk szűz,illetve se egy csókja se semmilyen nem volt.-válaszolta vissza neki Emilyi.

-Őőő veled mi történt?-kérdezte ijedten Sofi barátnőjét.

-Tudod,nagyon sok lány már szexelt az osztályból és a könyvekben is mindenki már 16-évesen szexelt.-mondta neki Emilyi.

-Túl sok könyvet olvasol..na gyere órára.-mondta neki vissza Sofi.



ÁrnygyilkosWhere stories live. Discover now