Miután vége lett az órájuknak Sofi inkább nem akarta felhívni anyukáját hogy vigye haza ezért haza mentek busszal,bár utólag kiderült hogy zuhogott az eső szóval szarrá áztak.Emilyi hirtelen kapott egy ismeretlen számú hivást a szám pedig ez volt:+36 70 888 5656.
-Fura szám-gondolta magában.
Felvette.És nem hitt a fülének a telefonba Brain szólalt meg.
-Szia Emilyi!csak annyit akarok mondani hogy nem jösz elvelem vacsorázni,aztán pedig egy wellnes hétvégére csak mint barát a baráttal.
Mivel Emilyi tényleg azt hitte hogy barát a baráttal ezért igent mondott.Teltek múltak a napok amikor is Mia a szoba társa hozot neki egy levelet.
-Emi ez neked jött-mondta neki Mia
-Óo tényleg-mondta meglepődve.
*EMILY GONDOLATAI*
Én még sosem kaptam levelet,bár belegondolva lehet ez egy szerelmes levél....héé emily hessegesd el a gondolatott ki lenne beléd szerelmes mindegy akkor hát nyissuk kii.
A levélben ez állt: ,,Kedves Emily!
A vacsora helyszíne:Márton utca 45.Karibi étterem.
Utána a wellnes Bükkön lesz a:Táncsics utca.67.Margit hotel.
Remélem élvezni fogod."
Brain
Őö hát ez meglepedt élvezni fogom hmm,remélem nem arra gondolt.
Jó nyugi Emily csak barát.
-Valami baj van?-kérdezte tőle Mia.
-Nem...nem semmi.-valaszoltam neki visszaa
Most inkább felhívom Sofit.
-Na hali Sofi baj van!!!!!-mondtam neki idegesen.
-Halii,mondjad mi az?-felelte vissza már ő is ideges hangon.
-Szóval,tudod mondtam neked hogy Brain elhívott egy vacsorára illetve egy wellnes hétvégére.....és azt írta a levélben hogy remélem jól fogod érezni magad!....és ugye nem úgy gondolta szerinted?-válszoltam neki.
-Brainból nem nézem ki dee a wellnes hétvége szerintem egy nem jó ötlet..-szólt vissza.
-Tudom,de nem akartam megbántani....mindegy elmegyek ha szexelni akar akkor nemet mondok...de köszi a segítséget!-vágtam rá.
STAI LEGGENDO
Árnygyilkos
Mistero / ThrillerEmilyi vagyok,18 éves lettem.A szüleim 6 évesen árvaházba tettek.Most kolis vagyok és New York legjobb közép iskolájába járok.Hirtelen barátom lett akit egy sötét árny meggyilkol.Ha szeretnéd tudni ki az árnygyilkos és hogyan lett barátom illetve to...