12.rész

4 0 0
                                    

Szóval akkor egy suliban járunk az illetővel,így sokkal rosszabb fel kell hívnom a rendőrséget.Felhívtam és elmondtam nekik és megkezdték a nyomozást.Sofit és Miát is felhívom mert van egy tervem.

-Na hali csajok!-kezdtem-Van egy ötletem hogyan derítsük ki, ki az árnygyilkos!

-Hogy?-kérdezték közösen.

-Elmegyek Lincolnal  a  barátja partiára és ha ott bármi féle halál eset vagy SMS érkezik akkor a titkos ember ott van.Egész nap menni fogok valahova ti pedig a nyomomba lesztek mindig.

-És ez miben segít?-kérdezték.

-Abban hogy amikor követtek akkor egy sötét árnyékot kell látnotok ide oda futkozva,ha nem láttok akkor észre vett titeket és akkor az egész terv mehet a kukába.-emeltem fel rájuk a hangom.

-Okés benne vagyunk,mikor kezdjük?-érdeklődték meg.

-Holnap,viszont Lincoln nem tudhat a tervről mert ő úgysem veszi ennyire komolyan.

-Rendben,na megyünk enni szia!-felelték vidáman.

-Sziasztok!.

Na akkor a terv megvan,már csak végre kell hajtani és titokban kell tartani.Ebben a pillanatban Lincoln elkiáltotta magát mintha sárkányt látott volna hogy kész a kaja.Megebédeltük,sonkás tésztát főzött ami a kedvencem bár kicsit elsózta.Egyszer csak megszólalt a telefonom,Brain hívott.Felvettem,de Lincoln egyből féltékenységi rohamot kapott.


ÁrnygyilkosWhere stories live. Discover now