egyesek szerint a pénz boldogit, mások szerint pediglen a boldogságnak nem ez az alapja... pénz nélkül szinte lehetetlen megélni, hiszen nap mint nap szükséged van ételre és italra amihez pénz segitségével juthatsz hozzá, viszont ha ezt nem teheted meg akkor beteg leszel és már nem vagy boldog..... a jövődet szintén pénzzel tudod biztosiani mert az iskoláért is fizeni kell...... a pénzzel nem csak a te jövődet hanem akár családod jövőjét is biztositani tudod......az életben több lehetőség tárulkozik eléd, hiszen ma már szine mindent pénzzel tudsz elérni viszont ez sokszor rossz irányba terelheti az ember jellemét.... az ember azt hiszi bármi megtehet csak mert van pénz a zsebében.....több érdekkapcsoltaod lesz, mint igazi mert kihasználnak a pénzed miatt és észre sem veszed.....az érdekkapcsolatok a bajban véget érnek és nem lesz aki melletted álljon igy egyedül maradsz és már leszel boldog attól hogy van pénzed.... szerintem a pénz elengedhetetlen dolog a mai világban viszont a boldogságnak nem csak ez az alapja.... valamilyen szinten hozzájárul a bodogágnkhoz de nem tölti ki teljesen azt.... sok más dolog is beletarozik egy bolodog ember életeben, köztük a barátok is akik nem a pénzed miatt sueretnek.....
YOU ARE READING
sulis piszkozataim
Poetryigazábol sok értelme nincsen a könyvnek viszont többségében itt irok iskolai fogalmazásokat és gondoltam ha valakit érdekel ezeknek a nyers változata akkor irakom