sok tapassztaltot zerezhettünk az elmúlt évben az online és a jelenléti oktatásról és ezek előnyeiről, hátrányairól...... a mindennapok sokkal könnyebbé váltak az ltal hogy nem kellet olyan korán felkelni , mintha jlenléti oktatásra készülődnénk...... Nem kellett bajlódnom a ruha választással reggel hogy az odafele úton ne fagyjak szét vagy esetlegb süljek meg..... Sokat segitett az , higy magunknak oszthattuk be az időt és nem mások sorrendje szerint kellett haladni..... mivel mi gazdálkodtunk az időnkkel igy korábban is tudtunk végezni és többet tudtunk pihenni ellenben a jelenléti oktatásban ahol mások menetrendjét és tempóját követjük tehát nem végzünk előbb de később se..... az anyagot rengeteg tanári segitséggel adják le ami megkönnyiti a tanulást ellenben az online oktatással ahol sokszor nem érkezett meg a tananyag vagy éppen nem tudtam elküldeni.... kevesebb volt a magyarázaat az adott témakörhöz..... az iskolában találkozhattam barátaimmal és nem csak kamerán keresztül lthattuk egymást..... válemény szerint mind a két oktatási módszernek megvoltak az előnyei és ternészetesen mint mindennek a hátrányai is..... Számomra sokat segitett az hogy otthon többet tudtam pihenni és még a nehéz táskámat sem kellet cipelnem ugyanakkor nem láthattam az osztályomat, barátaimat..... elmaradtak az osztálykirándilások ahonann annyira sok szép emlék maradt meg amikre szivesen tekintek vissza.... összegezve, mind a két oktatás jó és hasznos volt valamilyen szinten és nem tudok választani közöttük.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
sulis piszkozataim
Poesiaigazábol sok értelme nincsen a könyvnek viszont többségében itt irok iskolai fogalmazásokat és gondoltam ha valakit érdekel ezeknek a nyers változata akkor irakom