egyesek jobban kedvelik a filmeket moziba nézni a filmeket,mások pediglen jobban szeretnek a az otthonuk melegében filmezni...... az emberek többsége szeret filmezni..... sokan kényelmesebbnek tartják az otthoni filemezést , hiszen sokkal kényelmesebb beülni a kedvenc fotelodba és onnan nézni a választott filmedet amit olyan nassolni valók fogyasztásával tehetsz meg amit te választottál..... a filmet akkor tudod megállitani amikor csak akarod és bármikor el tudsz menni mosdóba vagy estleg plusz innivalóért és ételért ellenben a mozit ahol nincs lehetőség arra hogy megálljon a film és el tudd hagyni a termet úgy hogy biztosan nem maradsz le semmi érdekesről..... a moziban levesebb a kinálat.... nincs annyi film és olyan sok féle nasi sincs amik közül választani tudnál.... ahhoz hogy moziba menj ki kell mozdulnod otthonról viszont hatalmas élmény... rengeteg filmet ott tudsz a legkorábban megnézni mivel az internetre csak jóval később kerül fel...... szerintem a mozi egy csodálaos élmény tud lenni és csak ajénlani tudom viszont én inkább az otthon filmezés mellett döntök...... bármelyik filmet megnézhetem nem csak amit éppen aznap adnak....nem kell érte fizetni és nem zavarok meg senkit és le sem maradok semmiről ha esetleg kimegyek mosdóba....
VOUS LISEZ
sulis piszkozataim
Poésieigazábol sok értelme nincsen a könyvnek viszont többségében itt irok iskolai fogalmazásokat és gondoltam ha valakit érdekel ezeknek a nyers változata akkor irakom