1

1K 45 3
                                    

Zdravím, hned na začátek napíšu, že je dost velká pravděpodobnost, že z příběhu budete zklamáni, protože ani já s ním nejsem spokojena, ale když už to mám napsané, tak to vydám. I tak, užijte si čtení.

.

.

.

Moje jméno je Louis Tomlinson. Je mi osmnáct let. Trpím anorexií, už asi rok. Bydlím sám v Doncasteru, protože moje rodina už tady s námi není. Všichni zemřeli, když letěli letadlem z dovolené, kde já jsem jako jediný nebyl. Letadlo spadlo a já jsem tady zůstal sám.

Vždy jsem si myslel, že moje postava je tak nějak normální, ale po tom co se mi ve škole jednou začali smát za můj velký zadek, všechno se pokazilo a já jsem v podstatě skoro nejedl. 

Můj kamarád Niall si toho všiml a donutil mě si najít psychologa, ke kterému chodím třikrát týdně. Jako rodina jsme nikdy neměli problémy s penězi, takže i na psychologa třikrát týdně peníze mám.

Protože se mě Niall pokouší hlídat abych jedl, tak já hledám co nejvíce výmluv, abych nemusel jít. To je taky věc, jak jsem se dostal k piercingu v jazyku. Nemohl jsem potom asi týden jíst a Niall mě do toho nemohl nutit, protože jsem měl jazyk celý nateklý a prostě to nešlo.

-

Jsem Harry Styles. Je mi dvacet let a jsem normální člověk, tedy až na to že jsem nechutně bohatý, protože moje rodina vlastní několik firem a čtyři z toho předali mě, když jsem byl dospělý. 

Všude slýchám, že bych si už měl najít nějakého dlouhodobého partner či partnerku, ale já už tři roky žiju s tím, že se mi v posteli střídají holky i kluci, se kterými si přes noc užiju a potom je ráno odkopnu. 


Anorexie - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat