„Připravený jet k Harrymu?" zeptal se mě Niall, když už jsme seděli v autě a Niall měl nastartováno.
Jen jsem přikývnul.
Vyjeli jsme na cestu a asi za půl hodiny jsme zastavili u celkem velkého domu.
Zahrada je taky celkem dost velká, jen jsem zvědavý, jak ji třeba zvládnu sám sekačkou posekat, protože co si bude, jsem dost hodně slabý.
„Tak pojď, já ti vezmu ten kufr, protože to sotva uneseš," řekl mi a i ho vyndal z auta, takže já jsem s bral jen batoh.
Došli jsme ke dveřím a vešli jsme rovnou dovnitř. Šli jsme krásným prostorným barákem a došli jsme až do obývaího pokoje, kde seděl ten chlapík.
Dobře, řeknu pravdu, je neskutečně hezký. Má krásné, lehce zakroucené vlasy hnědé barvy a už na t dálku jsem viděl jeho krásné, výrazné, zelené oči. Byl vysoký, když si stoupnul a měl dokonalou postavu.
„Harolde, kdyby tě někdy někdo přišel vykrást, ta ty by ses z toho gauče ani nezvedl," řekl Niall a na pozdrav se obejmuli.
„No jo no," řekl jeho krásným hlasem.
„Tak tohle je Louis, teď tady u tebe bude hezky makat," řekl Niall a ukázal na mě.
„Ahoj, jsem Harry," představil se mi a podal mi ruku, kterou jsem přijal.
„Já jsem Louis," taky jsem řekl svoje jméno.
„Tak pojď, ukážu ti tvůj pokoj s koupelnou," řekl mi a šel někam dál domu.
Šli jsme potom i po schodech nahoru.
„Tak tady bude tvůj pokoj, tvoje koupelna jsou ty dveře tam a hned naproti je moje ložnice, tak snad ti to nevadí," řekl a otevřel ty dveře do mého pokoje, kam mi Niall dal kufr a já jsem si tam položil batoh.
Došli jsme zase domů do obýváku a sedli jsme si na sedačku.
„Tak já vás tady nechám, budu muset ještě někam jet," řekl Niall a začal se zvedat.
„Dobře, tak se měj," řekl Harry a já jsem se s Niallem taky rozloučil.
„tak jsme tady zůstali sami," řekl Harry.
„Ukážu ti tady teď pár věcí. První asi půjdeme o kuchyně, kde teď bude tvoje království, já tam budu chodit jen občas. Zahradu ti ukážu jindy, ven se mi nechce. Když potom někdy budeš uklízet, tak do mojí ložnice a koupelny můžeš taky," řekl a takhle jsme potom prošli celý barák, krom té zahrady.
Harryho pohled
Když jsem Louise poprvé viděl, řekl jsem si, jak extrémně hubený je. Měl jsem pocit, že až bude například vykládat myčku, tak se unaví jen z toho. Niall mi řekl o jeho problémech a já jsem si dal sám za úkol to, abych ho z toho alespoň z poloviny dostal. Z poloviny ale stačit nebude, dostanu ho z oho celého.
Ukázal jsem mu celý barák a potom byl čas na jídlo.
„Objednám k jídlo mc donald, protože si nemyslím, že je teď čas na vaření, jsem celkem unavený, tak co objednám tobě?" zeptal jsem se ho.
„Um, nic si nedám, jedl jsem, než jsem sem jel," řekl, ale já jsem mu nevěřil ani slovo.
„Tohle neberu jako odpověď, takže ti něco objednám," řekl jsem a šel jsem k počítači, kde jsem to přes nějakou stránku objednal.
Vzal jsem si pro sebe big mac, pro Louiho cheeseburger, protože nepředpokládám, že by snědl něco většího a na konec jsem objednal pro nás společně dvacet nugetek.
ČTEŠ
Anorexie - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis je člověk, který má už nějakou dobu problém s anorexií. Nechybí moc do toho, aby byl na hranici mezi životem a smrtí. Potom se ale v jeho životě objeví člověk, který mu z problému pomůže, i když občas ne nejjemněji.