Întâmplări de Halloween (SanzuxReader)

172 12 23
                                    

So, dacă mai e puțin și vine această minunăție de Halloweenam zis să fac um capitol cu Halloween :,,) ms că ați citit până acum, apreciez tot efortul. ^w^ Am zis să pun și un nightcore random (dă încă ascult nightcore-uri dar le ador ;-;)

Era vreo 18:30 și îți dă mesaj Baji

Balena: Y/NNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

                                                                                                                             Floricica dansatoare: zi 

Balena: vi să colindăm?

                                                                                                                             Floricica dansatoare: mai e până la Crăciun

Balena: ziceam de halloween să colindăm -_-

                                                                                                                             Floricica danstoare: vrei iar să ne înjure nea Mitică că cine știe ce spirite sataniste trezim?

Balena: taci acum fă-ți un cosplay și jet că eu știu deja ce cosplay fac

Y/n pov:

Ok, amu hai să fac un cosplay. Zic să fie ceva smech... GATA ȘTIU...ANKHA COSPLAY!(numai asta am pe fyp ajutor sunt haunted) 

Îmi fac frm eyelinerul cu puțin fard de ochi (nu mai știu cum se zicea așa că am căutat pe translate ;-;) albastru, cu puțin auriu în colț, după îmi pregătesc peruca cu urechi albastre și mă îmbrac cu o rochie albă simplă. Îmi iau și cizme că deh nu pot să îmi iau sandale e Octombrie și ies pe ușă să ne ne întâlnim la cafenea așa cum am propus. Ajung la cafenea și îl văd pe Baji cu cosplay de Itachi, Mikey cu cosplay de Draco Malfoy (why.), pe Draken cu cosplay de Childe din genshin impact, pe Chifuyu cu cosplay de Zhongli tot din genshin impact, Kazutora cu Cosplay de Kaneki și am leșinat de râs, Sanzu cu cosplay de Yuri Ayato. Anyway, Angry cu Smiley erau pe tematică energizant monster, Angry era albastru (nuj cum se numea :( ) și Smiley era pink punch.

Y/n: PFAOO, TU MĂ SANZU? CU COSPLAY DE YURI AYATO, MAI ȘI ZICEAI CĂ NU ÎȚI PLACE DE EL

Sanzu: poate acum îmi place

Y/n: pfai

Sanzu: mă mir că nu ai venit dezbrăcată, doar ești Ankha din Animal Crossing ;)

Y/n: *îi tragg o palmă lui sanzu* PERVERSULE 

Sanzu: scuzeee :((

Capitol ff scurt, îmi pare rău :(( promit că o să postez un capitol cu Baji mâine sau poimâine. Vă amo <3

!!BONUS!!

Baji: *ciocăne la ușa lui nea mitică

Nea Mitică: *deschide ușa*

toți: ne dați sau nu ne dați! 

Nea mitică: vă dau sarmale că ați adus mâțe egiptene cu voi *vine repede cu casolete cu sarmale pt fiecare*

Barem, ați strâns 100 lei de fiecare, sarmale și de la vecinii americani, 2kg de bomboane.



FIN! ^w^

Tokyo Revengers one-shotsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum