Taehyung'dan yalvararak aldığı adrese gelmişti genç kız. Apartmanın en üst katına odakladı bakışlarını. "Jeon Jungkook!"
Avaz avaz bağırdı. Komşuların rahatsız olması o an umrunda bile değildi. Yapacağı şey küçükken verdikleri cesaretlilik görevi gibiydi.
Genç adam pencereyi açıp Lisa'ya baktı. İçinde oluşan sevgi patlaması ile onu izlemeye başladı.
Lisa ellerini dudaklarının kenarına yasladı ve bağırdı. "Jeon Jungkook seni seviyorum!"
Jungkook'un büyük gözleri kocaman açılırken yüzündeki sırıtışa engel olamadı. Hızlıca pencereyi kapattı ve kapıya doğru koştu. Lisa ise o sırada nefes nefese yüzüne kapanan cama bakıyordu.
Birkaç saniye içinde açılan sokak kapısından sevdiği adam çıkınca bakışları ona döndü.
Jungkook hızlı adımlarla Lisa'nın yanına vardığında ikisi de birbirine sarıldı. Dudakları birleşmeden önce birbirlerine sevgi sözcükleri fısıldadılar.
Onların hikayesi böyleydi. Kim bilirdi bir oyunun iki genci bir araya getirebileceğini?
-son-
××××
Vee işte final...
Yeni kurgular var aklımda ama kısa kurgular onlar da.
Uzun soluklu bir fice başlamak için hazır değilim daha mbfdhxiflsbs çünkü bölümü geç yazdığım zaman üzülüyorumNeyse, sizleri seviyorum ❤
Sonraki kurgularda görüşmek üzereee!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pretty Savage • Liskook
FanficLisa: Hey Jungkook! Kedilerimin babacığı olur musun? |texting|