UWAGA! Uprzejmie prosimy o dokładne przeczytanie CAŁEGO regulaminu.
Oto regulamin Naszej Akademii/Naszego Roleplay'u.
REGULAMIN
1.Wszystkie zasady MUSZĄ być bezwzględnie przestrzegane przez uczniów/nauczycieli.
2.Notoryczne łamanie którejkolwiek z zasad skutkuje otrzymaniem ostrzeżenia. Otrzymanie trzech ostrzeżeń skutkuje natomiast wyrzuceniem z Akademii (z roleplay'u).
3.Agresywne zachowania w stosunku do innych uczniów/nauczycieli nie będą tolerowane. Ich skutkiem będzie chwilowe zawieszenie w prawach ucznia.
4.Homofobiczne czy rasistowskie zachowania będą traktowane z podwójną surowością.
5.Za palenie papierosów, picie alkoholu czy branie narkotyków grozi natychmiastowe wezwanie rodziców i opłacana z własnych środków terapia odwykowa.
6.Każdy uczeń wkracza do szkoły z pięcioma punktami. Punkty będą liczyć się pod koniec każdego roku nauki w szkole, uprasza się więc uczniów o:
-Punktualne zjawianie się na lekcjach- +1 punkt za każdą lekcję,
-Odrabianie prac domowych- +4 punkty za każde pięć,
-Ubieranie się zgodnie z zasadami przyzwoitości- +2 punkty za każdy dzień,
-Aktywne uczestniczenie w lekcjach- +5 punktów za każdą aktywność,
-Dbanie o porządek w szkole i internacie, a także poza szkołą- +6 punktów za dzień
-Koleżeńskich zachowań w stosunku do innych uczniów- +10 punktów za tydzień,
-Odnoszenie się z szacunkiem do nauczycieli- +6 punktów za dzień.
7.Aby stracić punkty, uczeń musi:
-Zachowywać się w sposób nieprzyzwoity (-5 punktów),
-Nie odrabiać prac domowych (-4 punkty za każde trzy),
-Ubierać się niestosownie (-2 punkty za każdy dzień),
-Nie uczestniczyć w/Nie zgłaszać się na lekcjach (-5 punktów za lekcję),
-Śmiecić na terenie/poza terenem szkoły (-6 punktów za tydzień),
-Nie dbać o porządek w internacie (-6 punktów za tydzień),
-Zachowywać się niekoleżeńsko (-10 punktów za tydzień),
-Odnosić się do nauczycieli z wyraźnym brakiem szacunku (-6 punktów).
8.Wszelkie konflikty uczniowskie będą w miarę możliwości rozwiązywane w przeciągu tygodnia. W przypadku zaognienia sytuacji odbędzie się cykl rozmów skłóconych uczniów ze szkolnym psychologiem.
9.Opuszczanie terenu szkoły bez wyraźnej zgody nauczyciela skutkuje 6 punktami minusowymi.
10.Posiadanie zwierząt jest dozwolone.
11.Czas spędzany na lekcjach/przerwach w szkole jest całkowicie wolny od urządzeń elektrycznych wszelkiego typu. Na początku nauki uczniowie oddają takie urządzenia do depozytu. Urządzenia będzie można otrzymać po okazaniu kierownikowi depozytorni wykonanych prac domowych. Po upływie 3 godzin należy niezwłocznie przekazać urządzenia do rąk kierownika.
12.Co jakiś czas organizowane będą wycieczki/konferencje/koncerty/spektakle/wszelkie inne aktywności. Uczeń/nauczyciel niebiorący udziału w wydarzeniu zobowiązany jest do dostarczenia usprawiedliwienia w formie pisemnej.
13.W przypadku otrzymania przez ucznia wiadomości od rodziców/opiekunów prawnych w związku z którą konieczne jest czasowe bądź całkowite opuszczenie szkoły, wychowawczyni takiego ucznia ma obowiązek nadesłać mu tematy oraz zagadnienia z opuszczonych przez niego lekcji.
14.W przypadku przetrzymywania urządzeń elektronicznych w internacie/odmowy oddania urządzeń do depozytu, urządzenia zostaną skonfiskowane i przekazane uczniowi pod koniec roku szkolnego.
15.Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za zdrowie i życie uczniów przebywających poza terenem szkoły bez zgody/nadzoru nauczyciela.
16.Postacie można zabijać tylko i wyłącznie za zgodą ich właściciela.
No, to chyba tyle. Jak coś jeszcze przyjdzie mi do głowy, zaktualizuję listę.
CZYTASZ
$Akademia Osobliwośći (Roleplay) ZAPISY OTWARTE!$
FantasyOGŁOSZENIE! Akademia Osobliwości na Cairnholm zaczyna nabór na pierwszy rok szkolny! Zapraszamy dzieci od dziesiątego do szesnastego roku życia posiadające osobliwe umiejętności. Nabór trwa do 22 listopada do godziny 18:00. Z poważaniem, Esmeralda...