Witamy na Waszym pierwszym dniu lekcyjnym w Akademii!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Znawstwo Zwyczajniaków.
Witajcie! Nazywam się Bertha Corren i dziś porozmawiamy sobie o zwyczajniakach.
Najpierw jednak sprawdzę Waszą obecność:
=Miejsce na potwierdzenie obecnośći
No to tak...... Zwyczajniak- z łaciny Homo sapiens, czyli człowiek rozumny- jest to osoba całkowicie pozbawiona osobliwego daru. Czyli w sumie nic, na czym można by skupić uwagę..... Dlatego porozmawiamy o rzeczach zaprojektowanych przez zwyczajniaków- potocznie nazywane przez nich "odkryciami". Ba, ale odkrycia!
Na przykład takie auto. Przecież już w starożytności używano kół! A oni dodali tylko jakieś bzdurne ulepszenia i pasy bezpeczeństwa, co już lepsze. Albo piekarnik, udoskonalony model dawnego ogniska. Przykłady można mnożyć i mnożyć.
Tak naprawdę to powinnam Wam opowiedzieć jeszcze tonę rzeczy i zamęczyć do reszty pracą domową, ale tego nie zrobię. Idźcie już!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.Historia Osobliwośći.
Drodzy Uczniowie! Niniejszym witam Was na pierwszej w tym roku szkolnej lekcji osobliwej historii.
=Miejsce na potwierdzenie obecności
A więc... Osobliwcy są na świecie już od niepamiętnych czasów. Zazwyczaj byli to wielcy ludzie, którzy dokonali czegoś, o czym usłyszał cały, nawet zwyczajny świat. Podajcie mi jakieś imiona i nazwiska dawnych potęg, wielkich inteligentnych ludzi. Prawie wszyscy z nich byli osobliwi. Maria Curie? Tak! Albert Einstein? Oczywiście! Napoleon Bonaparte? Kto jak nie on?
Widzicie więc, że osobliwa rasa mimo swej odmienności potrafiła zasłynąć swoim intelektem i umiejętnościami. Spośród wszystkich światowych przywódców dzisiejszych czasów co najmniej połowa z nich jest osobliwa. Właśnie, nie wyjaśniłam Wam ani trochę, co to w ogóle osobliwość!
Osobliwość- Jest to pewna zmiana w materiale genetycznym, która sprawia, że zwierzę lub człowiek rodzi się z nadnaturalnymi zdolnościami, potocznie nazywanymi mocami. Umiejętności ujawniają się zazwyczaj w wieku około 8-9 lat.
Zadanie domowe: Napisz, którą z osobliwych potęg zamieszczonych w notatce podziwiasz i za co. Napisz 2 zdania. Przepisz też notatkę na temat osobliwości.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.Samoobrona.
=Miejsce do potwierdzenia obecności
Witajcie!Mamm na imię Jeremiah i będę Was uczył samoobrony.
Temat: Zachowania sprzyjające długiemu życiu- etyka fizyczna.
Najpierw przypomnimy sobie podstawowe reguły aktywnośći fizycznej:
1.Nie zajmuj się od razu treningiem, najpierw skup się na rozgrzewce.
2.Pamiętaj, że wszystkie ćwiczenia muszą być wykonywane z uprzednim przygotowaniem.
Teraz wykonamy sobie parę ćwiczeń (w realu nie musicie)
(nie chce mi się opisywać)
Okej. Teraz już idźcie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.Nauki ścisłe.
(Z powodu nieobecnośći nauczyciela zajęcia odwołane)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kochani! Pamiętajcie, aby wykonać pracę domową z historii osobliwośći. W następnym tygodniu lekcja nauk ścisłych się odbędzie.
CZYTASZ
$Akademia Osobliwośći (Roleplay) ZAPISY OTWARTE!$
FantasyOGŁOSZENIE! Akademia Osobliwości na Cairnholm zaczyna nabór na pierwszy rok szkolny! Zapraszamy dzieci od dziesiątego do szesnastego roku życia posiadające osobliwe umiejętności. Nabór trwa do 22 listopada do godziny 18:00. Z poważaniem, Esmeralda...