Intr-o dupamează Jefff și Liu s-au hotărât sa exploreze orașul dar Jeff u prea era impăcat cu ideia să iese din casă pentru că nu vroia să se mute in alt oraș pentru că toți il considerau un ciudat chiar și părinți lui ii zicea că poate ar trebui să il ducă la ceva doctor.
-Jeff hai odată afară! Strigă Liu.
-Bine acum vin in 10 minute.
La Jeff 10 minute inseamnă 30 de minute ,Lih s-a enervat și la tras pe Jeff până pe stradă.
-Bine gata! am ieșit afară.
-Unde mergem Jeff ? Il intrebă Liu zâmbind.Jeff se uita la el zambind și i-a spus să mergem in parc
In parc ma aflam eu o fată cu păr
lung și roșcat iar ochii ii aveam albaștri,aveam o carte despre vampiri și vârcolaci eram foarte pasionata de vampiri si vârcolaci imi plăcea să știu cât mai multe despre ei.Eran așa concentrată sa citesc cartea incât nu am vazut că nu am văzut că erau două persoan in fața mea și m-am băgat direc in ei.
-Scuze nu am vrut să m bag in voi nu vam vazut imi pare rău
-Hei! nu-i nimic imi zise tipul cu părul negru.Ce citești tu acoli așa concentrată?
- Poi despre vârcolaci și vampiri am inceput să ii zic cu un zâmbet blând.
-Wooww ce tare! Incepu să imi zica tipul cu părul șaten inainte să imi zică ceva tipul cu părul negru.Ce parte te-a pasionat ce-l mai tare ?
-Poi partea aceea când un vampiri i-a decapitat capul la un vârcolac
Cei doi tipi s-au apucat de râs pentru că nu au mai văzut o fată care să ii placă așa ceva.
-Hei! i-a stați așa uitat un lucru foarte important a inceput să zicà tipul cu părul șaten .
-Ce am uitat Liu ? Il intrba tipul cu părul negru
-Am uitat să spunem cum ne chemă
- Ai dreptate! incep eu primu. Pe mine ma cheAma Jeff.
-Pe mine mă cheamă Liu.
-Pe mine mă cheamă Anna incântată de cunoștintă! Le-am zis zâmbind.
CITEȘTI
Viața lui Jeff The killer
ParanormalHei buna!din greseala am sters tot ce am scris scuzati-ma..:)).. Vreau sa va zic ca cartea aceeasta ii facuta pe baza unei alte povesti dar ii diferita!^_^