Prima zi la liceu

139 3 1
                                    

Dintr- o dată aud că imi sună telefonul, la telegon era tata mi-a zis să mă duc acasă...
-Scuzați-mă trebuie să plec acasă...le-am zis cu un zâmbet mai trist
-Ok Ann ne mai vedem mi-a zis Jeff
Ann sper sa ne mai vedem! Incepu să imi zica Liu zâmbind
-Da sper și eu să ne mai vedem
Am inceput să pornesc spre casă,deja s-a făcut târziu ora era 21°° trebuia să trec o alee ca să ajung mai repede acasă,deodată se aude un zgomot intr-un tufiș. Mi-am intors dintr-o dată privirea spre tufiș și am văzut un trup de om,inima incepea să-mi bată mai tare simțeam ca imi iasă din piept nu am mai stat pe gânduri și  am inceput să fug mai tare ca la ora de sport nu m-am oprit pană când nu am ajuns acasă.Cãnd am ajuns acasă am trântit repede ușa și am inchiso cu cheia.
-Anna tu ești? a inceput să-mi zică tata.
-Da eu sunt tata!
Nu am stat nici cinci minute și am fugit repede la mine in cameră pentru că putea sa ajungă oiricând scorpia mea de mama și fufa mea soră.
După ce mama a murit tata s-a recăsătorit cu o scorpie ,mereu mă ceartă tata din vina ei m-am scârbit de ea incep să ma scârbesc și de tata ...nu mai zic de presupusa mea soră eu o numeac " potaie"
-Tată vezi cã ma duc la liceu! Am inceput să țip
-ok ai grijă.
Tata imi zice să am grijă de mine..? Ce ii pasă de mine?
Am ajuns in stația de autobuz și i-am zărit pe Zuco,Soca și Eng se luau de Jeff su Liu
-Liu stai in spatele meu ! I-a spus Jeff la Liu cu o voce dură.
Zuci i-a luat portofelul la Liu, pe acei băieți ii știam de la grădiniță imi făceau viața un coșmar ,mi-am prins curaj și am sărit pe Zuco să-i iau portofelul din mână l-am lovit unde apucam nici 4 minute nu au trecut și am reușit să ii iau portofelul ,cãtrva clipe nu am fost pe fază o venit Zuco și ma aruncat aproape 10 metri distanță
-Așa inți trebuie Anna! Acum voi scăpa de tine pentru tot deauna .
Mă ridicà de pe jos si din buzunar de la pataloni a scuz un cuțitaș când să mà injunghie Jeff i-a luat  cuțitașul din mână și a inceput să ii bată pe toți trei așa tare de i-a lăsat incoștenți mai bine spus aproape morți .
-Mulțumesc Jeff cred că ăsta iți aparține am inceput să ii zic zâmbind.
-Sunt bine.
-Woww ce periculoasă ești pentru o fată mi-a zis Liu uimit si râzând.
-Poi data vitoare ii voi lăsa să te fure! i-am zis râzând cu pofta
-Dar voi unde mergeți ?
-Mergem la liceu imi zise Jeff fără să arate prea multe emoți.
-La ce liceu mergeți ?
-Poi la Boarding mi-a spus Liu inainte să fii spus ceva Jeff
-Hei dar eu tot acolo is le-am zis  incântată.
Am vrut să săr 10 metri de fericire dar in schimb nu am arătat aproape nici o emoție.
-Atunci mergem impreună ne-a spus jeff zâmbind.
Din aceea zi mi-am dat seama căvom fi buni prieteni.Ajusem la liceu toti copii care se aflau in jirul nostru se uitau urât la Jeff,dar Jeff nu nu făcea nimic doar se uita urât la ei.

Viața lui Jeff The killerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum