Totul incepe aici Capitolul 6

80 3 0
                                    

După ce am terminat orele ,m-am dus casă să mă schimb de hainele ude.Dupa cam o ora m-am intalnit cu Liu și Jeff nu ne hotăram nici cum unde să mergem in oraș.
-Poi haideți să nergem la Tomi's club ne propuse Liu.
-Bună ideie Liu! Dar tu ești deacord Jeff ?
-Da is deacord,dar am o intrebare.Cine cine ne face cinste ? Eu zic să ne facà Liu cimste a inceput să zicà Jeff râzând
-Dece eu ? Il intrebă Liu curioas
-Pentru că tu ai zis să mergem in Tomi's Club i-a zis  Jeff incă râzând
Liu sper că ai portofelul la tine am inceput eu să ii spun râzând cu lacrimi .
-Bine,bine! o să vă fac cinste.Dar maimult de 150 de lei nu voi cheltui pe voi" ne-a spus Liu destul de serios.
- Ce zgârcit ești așa te-am invățat eu ? ii spu-se Jeff râzând cu poftă.
-Pff ...tu vorbești?
-Mergem o dată ,s-au vreți să vă certați până imbătrâniți ? Le-amzis râzând.
-Ai dteptate Ann haideți să mergem mi-a zis Jeff zâmbind .
După ce a trecut 5 ore ne-am pregătit să mergem acasă , aveam o trecerea de pieton, sa trecem ca să ajumgem la blocul nostru s-au oprit toate mașinile și una chiar ne-a făcut semn să trecem,iar când eram la mijlocul treceri de pieton aceea mașină care ne-a facut semn să trecem s-a băgat direct in noi.
-Unde sunt ? Am intrebato pe asistentă confuză.
-Dragă nu te ridica! pentru ca incă ai răni grave.Mi-a zis asistenta ingrijorată.
Dar eu ce am pațit de mă aflu in spital?i-am zis speriată.
-Poi nuștiu de unde să incep dar iți pot spune pe scurt.
Ai avut un accident foarte grav ai ai fost incoștientă timp de 2 luni...
-Poftim?! Atata timp ?
-Da...


Viața lui Jeff The killerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum