𝟏𝟒 - 𝐇𝐚𝐭𝐢𝐫𝐥𝐚𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫𝐬𝐮𝐧

1.2K 129 150
                                    

534 kelime༉

Bir günü daha akşam etmiştim, ama yine Jungwon'suz geçen bir gündü. Hala ne bana mesaj atmış, ne de bir açıklama yapmıştı. Haklıymışcasına açıklama yapmak zorunda değilim demeside trajikomikti cidden.

Düşündükçe daha da üzülmeme neden oluyordu bunlar, böyle davranmasının sebebini bulmaya çalıştıkca iyice düşüncelerimde kayboluyordum. Telefonuma bildirim geldiğini duyunca yerimden kalkarak komidinin üzerinden telefonu aldım.

‧₊˚ ୨˚˖ ☕ ˚. ᜊ˚. જ ˚. ᜊ˚. જ ☕ ˖˚୧ ˚₊‧

catwonis


catwonis:
hyung

parkseong:
?

catwonis:
hyung korkuyorum

parkseong:
noldu yine

catwonis:
ışıklar gitti
kapıyı üzerime kilitlediler
çok korkuyorum

parkseong:
kim kilitledi
jungwon noluyo
korkma geliyorum

‧₊˚ ୨˚˖ ☕ ˚. ᜊ˚. જ ˚. ᜊ˚. જ ☕ ˖˚୧ ˚₊‧

Jungwon'un yazdıklarını okuduğumda endişelenmiştim ve zaten evden çıkmıştım. Koşarak geçiyordum sokakları ve bu nefes nefese kalmama sebep oluyordu ama o kadar şey dedikten sonra benden yardım istiyorsa ciddi bir şey olmalıydı. Aslında gelmemi istememişti ama korktuğu için bana mesaj atması bunu gösterirdi.

Jungwon'un evinin önüne geldiğimde onu korkutmamak için ilk önce seslendim. Onun sesini duyduğumda kapıda göz gezdirdim fakat kırılması imkansızdı. Bir adım daha attığımda ayağımın altında bir şey hissettim ve elime aldığımda bunun anahtar olduğunu farkettim. Anahtarın burda ne işi vardı anlayamamıştım ama Jungwon'un evinin olabiliceğini düşünerek hemen elimdeki anahtarla kapıyı açtım ve korkmuş gözlerle bana bakan Jungwon'a sarıldım. Biraz geriye çekilip yüzüme baktı.

Jungwon teşekkür ederim hyung ve...

Biraz duraksadıktan sonra cümlesine devam etti.

Jungwon boşver

Diyip bana gülümsedi ve tekrar belime sarıldı. Ona ne kadar kırgın olsam da gülümsemesini gördüğüm zaman istemsizce yumuşuyordum. Bebek gibiydi adeta, minik bir bebek. Kollarımın arasında minicik kalıyordu. Onu ömür boyu kollarımın arasına alıp korumak istiyordum ama ben onun için bunları düşünürken o beni kırıyordu. Ne yapmış olabileceğimi çok düşünmüş ama buna asla bir cevap bulamamıştım.

Hala bana sarılıyor olan Jungwon'a baktım, benden ayrılmaya pekte niyetli değil gibiydi. Hoş, halimden memnundum zaten.

Eğilerek sadece bir kere öpebildiğim saçlarının arasına bir öpücük daha bıraktım. Hemen kafasını kaldırıp kedi gözleriyle bana bakmıştı. Bir süre ikimizde sessiz kaldık ve sadece birbirimize baktık. Yüzünün her detayını sanki daha önce hiç görmemiş gibi inceledim. O ciddi anlamda çok güzeldi. Kalbinin de çok güzel olduğuna emindim. Bazen iyi insanlarda kalp kırabilirdi değil mi?

Jungwon belimde olan elinin birini çekip önüme düşen saç tutamlarını geri itti. En ufak hateketinde vücudumun yandığını hissediyordum. Yang Jungwon bana böyle hissettiriyordu. Yüzünü yüzüme sanki çok mesafe varmışcasına daha da yaklaştırdı.

Jungwon özür dilerim. özür dilerim jay

Bunları sıraladıktan sonra ondan beklemediğim bir hareket yaparak dudaklarımızı birleştirdi. Yavaşca öpüyordu beni, bende aynı şekilde karşılık veriyordum. Dudakları çok güzeldi, çok öpülesiydi. Bu onu daha sert öpmek istememe neden oluyordu. Ellerimi omzundan indirip ince beline sardım. O da ellerini göğsümün üzerine koydu. Dudağıma bir kaç öpücük kondurduktan sonra dudaklarımızı tamamen ayırdı.

Jungwon hyung

Jay efendim

Jungwon hatırlamıyorsun

Jay neyi

Jungwon hiçbir şeyi. Ama bunu çok düşündüm hatırlamasan daha iyi olur, bilmesen. Üzülmeni istemiyorum

Jay Jungwon neyi hatırlamıyorum

Jungwon seninle yeni tanışmadık jay-ah sadece bu

୨·°₊✦ 🍪 ᜊ˚. જ ꒰ #𝐒𝐎𝐍 ꒱ જ ˚.ᜊ 🍪 ✦₊°‧୧

ayay noluyo ayol jungwon ne demek istedi😟

ya bide bişi dicem ben bu much much işlerine girince bi yazmakta zorlanıyrum ya utanıyorum skzkzkkzkzkz harbi

bugün ingilizce ve coğrafya sınavı vardı huuh atlattık şükur bide kelebek sistemi yaptılar yanımda 2 sınavda 9.sınıftan cocuklar oturdu çocuklar dediğim bende 10um ama skzkzkkzkzkz

Sizin sınavlar nasıl geçti yada başladı mı bazılarininki başlamamış daha sanırım

Güzelce çalışın sınvalarınıza bebeklerim kendinizide çok yormayın stres yapmayın

Kendinize cici bakın🧡

say yes | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin