611 kelime ᥫ᭡Jay Jungwon
Jungwon Efendim
Jay Tek mi yaşıyorsun
Jungwon Evet
Jay Ailen nerede peki
Jungwon Benim ailem sadece abim ve bir kişi daha
Jay Peki annen baban
Jungwon Bunları biliyordun
Jay Neyi bebeğim
Jungwon Ailemin sadece 2 kişiden ibaret olduğunu ve bunun nedenini
Jay Jungwon bana anlattın zannediyorsan anlatmadın böyle şeyler bence yanlış hatırlıyorsun
Jungwon Hayır hayır öyle değil sana bunların çoğunu anlatmadım zaten sen öğrendin
Jay Meleğim kafam karıştı
Jungwon Özür dilerim, amacım kafanı karıştırmak degildi
Jay Niye özür diliyorsun
Jungwon Boşver olur mu
Jay Meraklı melahatimdir biraz bilmen lazım gizemli gizemli şeyler şöylüyorsun e haliyle merak ediyorum
Jungwon Jay ah~
Jay Efendim Woniem
Jungwon Biz sevgiliydik
Jay Nası yani ama sana açılmadım bile sen de bana açılmadın hani tabii gerekmez çıkma teklifi falan ama ay kalbim
Jungwon Hayır yanlış anladın şuan değil
# flashback #
Jungwon Jay'le beraber çok mutluydu. Artık ne bagırışlar, ne de şiddet yoktu çünkü. Ailesi daha doğrusu ailesi dediği insanlar şimdiye kadar gelmemişti. Abisini çok özlemişti ama onu görmeye gitmesi herseyin başa sarmasına neden olacağını biliyordu.
Jungwon'u döverlerdi fakat abisine şimdiye kadar bir fiske bile vurmamışlardı. Sadece Abisi Jungwon'u kurtarmaya çalıştığında tokat yerdi. Başarılı olduğu için ayrıcalıklıydı abisi babasının gözünde, ama bilmiyorduki Jungwon'a vurduğunda abiside en az onun kadar acı çekiyordu.
Şuan mutluydu, abisini özlüyordu fakat mutluydu. Jay'in evine geleli tamı tamına 6 ay olmuştu. Jungwon bazen ona yük olduğunu düşünüyor ve ara sıra bunu dile getiriyordu. Jay, o bunu her söylediğinde kızıyor ve bur daha böyle şeyler düşünmemesini söylüyordu.
Jay'in ilk başta Jungwon'a karşı beslediği duygular sadece meraktan ve üzüntüden ibaretti ama onun yanında kaldığı süre icerisinde duygularında bir farklılik olduğunu o da biliyordu. Korkuyordu onu kaybetmekten, çok korkuyordu. Ona öylesine alışmıştı ki gittiğinde ne yapardı bilemiyordu.
Jungwon ise, onun kafası karışıktı. O kadar şey olmuşken ve Jay ona sadece yardım etmek istediğinden ona böyle duygular beslemenin ne kadar doğru olduğunu kestiremiyordu. Bir tek Jay deģil, Jungwon'da istemiyordu ondan ayrılmak. Jungwon Jay'de mutluluğu bulmuştu, hayatta tek ailesi abisiyken şimdi Jay'de dahil olmuştu hayatına.
İkiside birbirine asla duygularını belli etmemeye çalışıyorlardı. Ne kadar başarılı olabildiklerini bilemiyorlardı ama ikiside aynı durumda olduğu için bunu fark etmeleri daha da zorlaşıyordu. Ama bunu aşmaları gerektiğini ilk farkeden Jay olmuştu. Tedirgindi, onu korkutmak veya rahatsız olmasını istemiyordu, ama bunu yapması gerektiğini de hissediyordu. Önceden nasıl söyleyeceğini planlamasının kötü bir fikir olduğunu ďüşündü. Eğer önceden planlarsa herseyi mahvedeceğini biliyordu çünkü.
İkisi havanın güzelliğini fırsat bilerek evin bahçesine çıkıp çimlere oturmuşlardı. Havanın güzelliği keyiflwrine keyif katıyordu ama Jay kafasındakilrin verdiği gerginlikle sürekli Jungwon'a doğru bakıyor ve anında ne yaptıģını farkederek önüne dönüyordu.
Jungwon Jay hyung~ bana bişey mi söyliyceksin
Jay Ha şey, aslında evet. Ama bu nasıl söulenir bilemiyordum. Jungwon
Jungwon Efendim hyung
Jay Bir erkeğin başka bir erkeğe karşı farklı duygular beslemesi ne kadar normal
Jungwon beklemediği soruyla beraber biraz afallamıştı ama konunun nereye varacağını az çok tahmin edebiliyordu.
Jungwon Gayet normal hyung. Bu yaşadıģımız yerin, yaşadığımız dünyanın kalıplarına uymak zorunda değiliz.
Jay Peki eğer bu duygularım sana karşıysa
Jay söylediği seyden dolayı biraz utanmıştı ve önüne dönüp, ellerini dizlerinin uzerinde birlestirmisti. Jay'i heyecanlandıran sey Jungwon'un onun elini tutması olmuştu.
Jungwon Hyung, ya benim duygularımda sana karşıysa
Jay duyduğu şeyle anında yüzünü Jungwon'a çevirmişti. Jungwon ona kedi gözleriyle sirin bir şekilde bakıyordu. İkisininde mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Jay gelen mutlulukla Jungwon'un beline sarıldı, Jungwon'da ona.
୨·°₊✦ 🍪 ᜊ˚. જ ꒰ #𝐒𝐎𝐍 ꒱ જ ˚.ᜊ 🍪 ✦₊°‧୧
Arkadaşlar bu ne 1970 diyo😟
Bu arada belki kafası karısan olur en basta yazdıklarım günümüz oluyo sadece flashbackten sonrası gecmis
Nasıldı bölüm ama ehe oluyo mu oldu mu hic bilmiyorum yazıyorum öyle begeniyo musunuz ya🥺
YA FICIMIZ 3K OLMUS BIDE COK COK TEŞEKKÜR EDERİMMM😭🧡
Seviyorum sizi asklarım kendinize iyi bakın🧡💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
say yes | jaywon
Fanfic𝗽𝗮𝗿𝗸𝘀𝗲𝗼𝗻𝗴: kedi gibisin 🥺 𝟭𝟳.𝟬𝟴.𝟮𝟬𝟮𝟭 ━ 𝟬𝟲.𝟬𝟮.𝟮𝟮 yan shipler // sunki jakehoon yan grup // &auditionboys 𖧧 ָ࣪ 𖤐 𝗷𝘄𝗰𝗴 𝗮𝗰𝗵𝗶𝗲𝘃𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁 !! #1 kimsunwoo 13.10.21 #1 jaeyoon 14.10.21 #1 enha 23.10.21 #1 jakesim 25.11...