25 Ekim 2021
Perşembe 28 Ekim olduğu için yarım günü bize kalıyordu biz de arkadaşlarla Symbol'e gidelim dedik. O hiç böyle etkinliklere gelmez ama pazartesi İstiklal Marşında tören sırasındayken "Herkes aynı anda mı çıkıyor yoksa istediği zaman mı? Benim saat yedi de dersim var." dediğindeki mutluluğumu anlatamam ilk defa böyle bir etkinliğe gelecekti. Bugün ilk iki dersimiz bedendi bu yüzden arka bahçeye çıktı ve ilk ders basketbol oynadık takım kaptanları ben ve ikizimdi, takımıma onu da aldım. İkinci ders basketbola devam ettik ama bu sefer şans eseri aynı takımda olduk ve aynı takımlarla yakan top oynadık. Gerçekten çok güzel oynuyor, oynarken bir iki cümle muhabbetimiz geçmişti bu yüzden çok mutlu olmuştum. Tenefüslerde test çözerken ıslık çalıyor ve gerçekten çok güzel çalıyor. Öğlen tenefüsünde arkadaşımın pointlerini giydim ve dönerken o tam karşımdaydı gördü mü bilmiyorum ama duydu. Çıkışta yine her zamanki gibi iyi akşamlar dedim umarım dikkatini çekiyordur çünkü bir tek ona iyi akşamlar diyorum.
11 Ekim 2021
Bugün çok heyecanlıydım çünkü ona doğum günü hediyesini bugün verecektim paketi çantama koydum ve okula gitmek için ayakkabılarımı giyip servise bindim. Evimiz ile okul arası bir saat olduğu için hep müzik dinlerdim ya da kitap okurdum. O okula sabah erken geldiği için okula varınca merdivenlerden çıkarken arkadaşımla karşılaştım. Bana "Onunla aynı anda geldim." deyince kafamı çevirip girişe baktım ama hiçbir şey göremediğimi anlayan arkadaşım "O diğer merdivenden çıkmıştır." dedi. Bende hızlıca merdivenleri çıkınca kapı da karşılaştık. Kapıyı açarken beni gördü ve gelmemi bekledi sonra benim için kapıyı açık tutup geçmeme izin verdi. İçeri girip günaydın dedikten sonra çantamı masama bırakıp içinden hediyeyi aldım ve onun yanına gittim. Hediyeyi uzattım tam İyi ki doğdun diyecektim ki beni görmeyip dolaba gidecekti ki. Herkes bu duruma gülünce ben de bu sefer önüne geçip hediyeyi uzattım. Teşekkür etti ve hediyeyi çantasına koyup dolabına gitti. Hediyeyi açmaması biraz üzmüştü ama olsun. Ben de masama geçip arkadaşlarla konuşmaya başladım. Ders başladığında derslere dikkatimi verip ben de dinlemeye başladım ama gözüm hep ondaydı. Tenefüste hem onun hem de benim arkadaşım olan birine yarın ona hediye hakkında düşüncesini sormasını istedim. Beden dersi için tenefüste salona giderken tam kapı gözükmüştü ki kapı açıldı ve o çıktı. Beni gördüğünde kapıyı açık tuttu ve yine geçmemi bekledi. Günün sonunda her zaman yaptığım gibi ona iyi akşamlar diyerek servislerin olduğu yere gittim ve kulaklıklarım takıp müziği açtım.
Aslında hepsi 30 Aralık 2020'de başladı.
Okulumuzda yediler arası online münazara vardı ve bende münazaraları sevdiğimden dolayı izlemek için öğretmenin attığı linke tıklayıp izlemeye başladım dikkatimi çeken sadece bir kişi vardı, o da oydu. Konuşması ve dış görünüşü çok ilgimi çekmişti aslında dışarıdaki birine göre tek düze konuşan, normal siyah saçlı kahverengi gözlü biri olabilirdi ama o zaman bana hiç de öyle gelmemişti. Bazen sosyal dersi a ve b sınıfları için ortak yapıldığında onu görüyordum sosyale daha doğrusu tarihe çok büyük bir ilgisi vardı. Yedinci sınıfın sonunda iki haftalık telafi programına katıldım ve onun ikinci haftası sınıfımız az kişi olduğu için yarımızı a sınıfına yarımızı c sınıfına gönderdiler ben a sınıfına düştüm . Onun yakınında bir yere oturabilmek için sınıfa ilk ben gittim ve tam onun önü boştu. Bir hafta boyunca oraya oturdum. Sekizinci sınıfları akademik başarıya göre sınıflara yerleştiriyorlardı bu yüzden çok çalışmıştım. Bir sonraki pazar günü a sınıfına düştüğümü öğrendim. Sabah okula gittiğimde servis yüzünden yirmi dakika geç kalmış olmama rağmen öndeki dört sıradan sadece bir tanesi boştu o da onun önüydü. Şans yine bana gülmüştü. İkizim benim arka çaprazımda bir yere oturduğu için ona bakmak adına kafamı çevirdiğimde onun da yüzünü görüyordum ve bu beni çok mutlu ediyordu. Bir kaç hafta sonra ondan hoşlandığımı kızlar öğrendi ve bana yardım etmeye çalıştılar. Ben onun için Yunan Mitolojisi öğrenmiştim ve onunla konuşmak için cesaretimi toplamıştım ama arkadaşım ona "Seninle konuşmak istiyor." deyince o gün çok utanmıştım ama sonra (ne zamandan beri bilmiyorum) ona her sabah günaydın, her akşam iyi akşamlar ve her yemekten sonra afiyet olsun diyordum. Benim için en iyi avantaj sınıfta herkesin bilmesiydi çünkü hepsi bana yardım ediyordu.
En güzel günlerden: 9 Eylül 2021O sabah sınıfta bir oyuncağı herkes en yakın olduğu kişiye fırlatıyordu ama bizim yanımızda da biri oynadığından dolayı onun kafasına her gelme ihtimalinde o kafasını korumak için defter kaldırıyordu. Ben de onun biraz önüne geçtim top gelmemesi için. O gün onunla ilk defa karşılıklı yemek yedik ve yemekten sonra sınıfta otururken arkadaşım o zamanlar birinden hoşlandığı için ona "Eğer sevdiğin kişi sana sarılsaydı ona sarılır mıydın?" diye sorduğunda o da "Evet ama refleks mi olur isteyerek mi bilmiyorum." demişti o zaman kafam karışmıştı acaba sevdiği biri mi vardı diye ama artık düşünmek bile istemiyorum çünkü o düşünce bile beni çok üzüyor. Son ders arkadaşımızın doğum günü olduğu için pasta kesmiştik ve konu doğum günü olunca ona dönüp (o zamanlar arkamda oturuyordu) ben doğum günlerine çok önem veriyorum, 31 Mart'ta doğdum, sen tarihçisin hatırlarsın 31 Mart İsyanı vardı demiştim ve o da doğum günümü Hız Matematik test kitabına not almıştı.
3 Eylül 2021
O gün inkılap dersinde Kim Milyoner Olmak İster oynamıştık ve son soruyu gerçekten hatırlayamadığım için ona sormuştum o da "Cevap c ama sen a de." demişti bende yanlış işaretlersem hiçbir şey olmaz diye düşünerek "Onun gönlü olsun a yı işaretliyorum." demiştim. Konuşuyor ama kimse dinlemediği için susuyor ama bilmiyor ki onu ben her dediğini dinliyorum. Arkamda oturduğu için bir tek ben duyuyorum ya da çok dikkatli dinliyorum bilmiyorum ama onun güldüğün bir tek ben duyuyorum ve bu çok güzel bir his ama bunu kime söylesem şizofrenmişim gibi bakıyor. Gerçekten çok güzel gülüyor.
Bu kitap günlü tarzında olacak gerçek hayattan bir anlatım olduğu deşifre olmamak adına hiçbir şekilde isim kullanmayacağım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekiz Ay Sonra Bundan Haberi Olacak Sana
Non-FictionBir kız düşünün hoşlandığı için zorbalığa uğrayan ve dalga geçilen. Kız artık umudunu yitirmişti ta ki yedinci sınıfta okul değiştirene kadar. Hikayem Haziran ayına kadar sürecek.