Back with the new chapter:
Chal motii uthjaa dopeher k 2 bajrahe hain kitna soyegi shayan shook her.
Yaar 5 minute or sonay day itna acha khuwab dekhrhi hoon continue karne day na maheen mumbled in her sleep
Tu uth rahi hai ya mein tere munh per paani ka jug ulta karun, yeh ese nhi uthne wali kuch tou karna padega yeh moti ese nhi uthegi. Ziyaan bhai ye dekhein maheen ko abtak sorhi hai.
H..hann Kahan hain ziyaan bhaii she immediately got up throwing away duvet.
Tere khuwabon mein he laughed badly. Tauba Astaghfirullah, tujhe or koi nhi mila tha mere khuwabon mein laaney ko darawna sapna thodi dekhrhi thi said maheen while making faces.
Acha chal yesab chord, ek idea hai meray pass aaj ziyaan bhai gaye hain Islamabad kisi meeting k liye or unki dulhaniya yaani k unki gaadi porch mein khadi bore horhi tou what sayy shayan grinned mischievously.
Tu tou pakka satya gaya hai khud tou marega saath saath mujhe bhi marwayega, kyun risk lena hai unki dulhaniya ka pata nhi hai kitne possessive hain woh .
Kitni phat ti hai teri unse wese tou badi tees maar khan bani phirti hai mein yeh mein woh mein kisi se nhi darti ab kahan gayi teri himmat ek hi baari mein nikal gyi teri hawa shahmeer jumped in the middle making her nerves high.
Zyada bako matt darti tou mein kisi k baap se nhi hoon ziyaan bhai tou door ki baat hai, shayan rocket ki tarha jaa or chabi laakr de chalte hain ghumnay she winked.
Yeh hui naa baat, shabash meri sherni bauhat tarakki karogi shahmeer patted her back and maheen raised her fake collar.
Chalo sathiyon chaabi aagyi hai per isse pehle k ham niklay mein batata chalun k drive mein karunga, maheen tujhe tou mein hargiz nhi karne dunga hamein hamari jaan bauhat azeez hai or ham abhi kunwarey hain itni jaldi nhi marna isliye bhulja chabi ko shayan scrunched his nose.
Agar tumne mujhe chabiyan nhi dein tou maar tou tum logon ko mein abhi dungi tou phir kya khayal hai abhi marna pasand karoge tum dono ya badme she smiled calmly.
Achaa derahe hain na, ab kya ham apni behen k sath chota sa mazaq bhi nhi kar saktey tu tou bura hi maangayi hehe they smiled like a fool and in no minute they were gone to party but who knows what's waiting for them
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _Bachaaooo both shahmeer and shayan shouted, as she accelerated the speef more, ya allah hamein bacha denaa, ya allah ham aj se hi namaz parhenge sari , ya allah bas abhi bacha lena, ya allah hamein marna nhi hai abhi hamari hifazat karna. Jitni duaein ati hain sab parhle Shahmeer kya pata kisi dua ki wajah se aj hamari jaan bach jaye koi moajza hojaye or ham is gadi se zinda bahar ajayen, shayan cried out in complete helplessness.
Oyeeeee, breakkk lagaaa gadi aarhi haiii, allahh jiiii gayeeee, she pressed the brakes but car hit on the parked car causing the huge dents on both car.
Oh teriii khairrr , gaye kaam se maheen hit her head and both the brothers glared her.
Ohh hello kahan bhagne lagein madam a girl hit the bonut of her car and maheen came out.
Bachgayi! She exclaimed in joy, ye bachgayii haiii seriously andhi ho kya girl fumed in anger.
Areyy woh dekho billi bachne ki khushi mein kesi jhoomti nachti bhagi hai, she smiled like an idiot.
Kahan hai billi mujhe tou koi billi nazar nhi aarhi, she gave her a death glare and she took a step back, dekhoo yaar ankhon ankhon ki baat hai mujhe dikh rhi hai tumhe nhi dikh rahi isme meri kya ghalti said maheen.
Oh really, tumhe itni si billi nazar aagyi per ye haathi k size ki gaadi nazar nhi aayi, madam mujhe banane ki koshish matt karein.
Lets come to the point yahan kutton ki tarha ladna hai ya ek dusre ka nuqsan pura karna hai, maheen raised her eyebrow.
Ek dusre ka nhi aap pura karengi nuksaan kyun k thoki aapne hai, said the girl while gritting her teeth.
Bass itni si baat , itnay se paise tou mein ghareebon mein baant deti hoon or tum mujhse jahilon ki tarha lad rhi ho maheen said sassily.
Abyy kyun baingan ka bharta banarhi or baat ko chewing gum ki tarha chabaye jarhi hai paisey de or nikal idhar se ghar per ek or musibat hamara intezar kar rhi haiii shahmeer whispered in her ear giving her warning alarm.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
After parking the car in the porch area , the trio was about to escape just then his voice stopped them.
Kahan gaye thy teeno, he asked deadly calm.
W..woh ham university gaye thy , ary academy gaye thy, gadhon group study gaye thy 3 of them gave different answer and maheen cusred them under her breath while smiling from the face.
Pehle teeno decide karlo gaye kahan thy, he stood folding his hand on his broad chest anger was clearly visible on his face.
Ham buri tarha se shair k changul mein phans chukay hain, waqt aagya hai surrender karlo, sab pata hai unhe dekh nhi rahe kese ghoor rahe hain hamein zehreeli ankhon se, Mujhe tou dekh kar hi khouf aarha hai ab ye hamein achi tarha se roast karne wale hain shahmeer muttered to them.
Meri gaadi lekar bahar kyun gaye thy or accident bhi huwa tha, kis se puchkar gaye thy , tum teeno mein se kisi ko bhi chot lagjati tou, concern was reflecting from his anger.
Y...yesab na maheen ne kia hai na hi ye itni rash driving karti na esa kuch hota
Bhai, isne hi kia hai accident both of them pushed her in the cave of lionIn dhokebazon ko chordungi nhi she fumed in anger. S..sorry bhaii aagy se esa nhi hoga promise.
Maheen tum zara mere kamre mein aao or tum dono apni shakal ghum karlo mere samne se issey pehle k mere hathon se zaaya hojao.