[⁰²]

2.7K 152 13
                                    

Back with the new chapter

Logon k cousins ko dekho tou kitnay supportive hotay hain mere waley koi dekhle tou insaaniyat se hi aitbaar uthjaye seedha mujhe hi qurbaan kar daala maheen murmered to herself on the way to ziyaan's room.

With slow steps she reached his room and knocked the door, kya mein andar ajaun. Hmm he was typing on his laptop with full concentration and signalled her to sit beside him, she obeyed him obediently.

Allah ka pakka waada bhai ghalti se hogya tha aainda kabhi nhi karungii sachii mein bas ek chance dedein baba ko na batayega please aap bolein tou mein apkey charnon mein gir jaati hun meri jaan bakhsh dein maheen's melodrama started.

Kitni wahiyaat lines hain , scripting kisne ki zara batana, ziyaan shook his head unbelievingly

Wohh Shahmeer shayan ne she mouthed without thinking, haan pata tha mujhe itne ghatiya dialogues wahi do gadhey bata saktey hain he hit his head.

Acha idhar betho mein daant nhi raha kuch baat karni hai, he made her sit behind him and she couldn't digest his sweet behaviour.

Haan ap mujhe paagal matt banayen daantne se pehle har koi yahi bolta hai mein daantunga nhi mere pas aajao bilkul nhi dantunga, she mimicked in his tone and he laughed loudly.

She widen her eyes keeping his both hands on her cheeks in amusement, ziyaan bhai aap hastey bhi hain, allahh mujhe tou laga apko hasna aata hi nhi maheen gave her full blown smile.

Kyunn mein insaan nhi hoon kya he raised his eyebrow, n..nahi hain tou aap insaan hi lekin insaano wali harkat aajtak kabhi ki nhi naa isliye hairat hui she scratched her head confusingly.

Acha mene konsi haiwani harkat kardi , kya tumne mujhe sar k bal chaltay dekha hai ya kisi ka khoon peetay dekha hai jo tumhe mere insaan hone per shak hai he asked in a teasing hiding his laugh.

Khoon tou aap indirectly bhi choostay hain mera dikhta nhi tou kya huwa khuraak puri letay hain aap she whinned like a baby.

Ya allah! Tum bilkul paagal ho he hit her head lightly laughing on her bickering. Badi hojao thoda sa he ruffled her hair.

Mein badi hi hoon, for your kind information I'm 22 or kuch hi dino mein meri graduation complete hojayegi she flipped her hair and winked.

Shahmeer and shayan barged in room, oyee chipkali hamare pas breaking news haii dekh sunkar behosh matt hojana, or khadi matt ho beth ja shayan pushed her on couch and ziyaan was watching all the drama unbelievably.

Ab jo mein khabar dene jaarha hoon sunkar chillana matt, apne hosh thaam lo or lambi lambi saansein lelo take badme shortage na hojaye badme shayan suggested.

Tum dono baat ko jalebi ki tarha ghumana band karo or mujhe batao kya baat haii she glared them.

Mene choti ammi or chote baba ko baat karte suna hai aglay haftey teri rukhsati haii they dropped the bomb on her head.

Tum dono ko pagalpan ka daura tou nhi pada rukhsati hone k liye na nikkah hona bhi zaruri hai kya kuch bhi bole jaarhe ho.

Wese is gadhi ko koi gadha hi lekar jayega, koi aqalmand tou issay shadi karne se nhi raha shahmeer laughed.

Excuse me, ziyaan gave a hard glare.

Areyy bhaijaan apko gadha thodi bolrha mein tou iske hone waale shohar ko bolrha hoon is gadhi ko koi mandbuddhi hi lekar jaayega uski aqal ghutno mein hogi.

Shutup he showed them their hand to stop their nonsense , acha sorry nhi bolrahe apme tou badi insaniyat hai sabke bare mein kitna acha sochte hain , Mashaa Allah allah apko jannat naseeb kare shayan said.

Dekhe bhai indirectly apko marne ki bad duaein derha hai yeh dekh rahe hain na aap iski chaaploosiyan, farishta numa shaytaan bach kar rahein aap zara is se shahmeer patted ziyaan's back.

Tum log yahan se dafa hone k kitne loge. His voice rose in irritation.

Paanch hazar shayan forward his hand abbay hata ise shahmeer removed his palm and forwarded his own, 10,000 lenge laayen dein.

Dafa hojao meri nazron k saamne se he shouted and all of them disappeared in the blink of an eye.

Kin paagalon k mailey mein phans gaya hoon mein he sighed.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Maheen beta yahan aao her mother called her and she sat beside her.

Isse pehle k aap kuch bolein ammi mujhe na sab pata haii ap meri shadi ki baat kar rhi hain or ye meri rukhsati kahan se aagyi aap batayengi she huffed in complain.

Arey brake tou lagao bata rhi hoon or ye sab tumhe kisne bataya she raised her eyebrow.

Mere jasoos na ghar k chaaron koney mein hain sab pata chal jata hai mujhe, mujhse koi baat nhi chup sakti, maheen said confidently

Acha tou yeh baat hai phir tou tumhe ye bhi pata hoga k tumhara nikkah Ziyaan se bachpan mein hi hochuka tha .

Kyaaaa she shouted horribly , kab kese kiyun kisliye ye paap kese huwa ziyaan bhai matlab how woh mere s..shohar kyaa nahi nahi nahi .... maheeen ye bas ek bura sapna haii ammi mujhe sara pinch karein mujhe pata hai yeh sapna hai.

Her mother pinched her and she shouted ouchhh itni zor se kon karta hai pinch, taake tum hosh mein aao her mother hit her head on her melodrama.

Ya allah mene konsa gunah kia tha jo unhe meray pallay bandh dia, meine tou kisi ka qatal bhi nhi kia phir kyun hitler likhdia mere naseeb mein, mein barbaad hogyi she cried loudly.

Ab zyada dramey matt karo bauhat acha hai ziyaan tumhari bauhat fikar karta haii or khush rakhega tumhe tumhari sirf padhayiki waja se woh bechara khamosh tha or kuch nhi bataya or hanein bhi batane ko mana kia is bare mein take tum sukoon se parhlo , ammi really nazron se hi tou woh mujhe khajate hain huhh.

Tameez se shohar hai tumhara or ab se na use ye bhai matt kehna itne saal se rishta hi kharab kardia haii bechara mera bachaaa.

Ammiii she widen her eyes , yakeen nahi horha mein apki beti hoon ya woh apke bete hain, allah miyan dekh rahe hain na aap kitni ziyaadti horhi hai mere saath, ya allah meri madad karna she dropped on bed crying like a maniac in her melodrama





 Eleanor Tales | Short StoriesWhere stories live. Discover now