With slow steps Mustafa was going toawrds Qadeer's cabin. His PA saw him roaming around his cabin.
"Mr. Mustafa sir ne bola hai k apko foran unke cabin mein bhejun , yahan kyun khade hain jayen".
"A..abhi foran jaana hai, 5 minute baad jaun"? He scratched his head light in fear and nervousness.
"5 min baad nhi foran jaayen , sir ko intezaar karna bilkul pasand nhi hai"
"A..acha tou mein jata hun, wese agar mein madad k liye awaaz dun na please bachalena aap tou mere badey bhai jese hain na", he patted his shoulder with a cry.
"Arey hato bhai", he removed his hand from his shoulder. "Mujhe kyun halaal kar rahe ho. Jaao andar, allah se tumhari khayr ki dua zarur mang lunga".
"Insaaniyat hi khatam hogyi hai logon mein huhh jaarha hun , ya allah bacha lena", he muttered under her breath and knocked his cabin.
"Come in" came his rough voice.
He entered the cabin taking baby steps, took a slight look on him gulping his saliva and stood at good distance with him.
"Haan tou Mr Mustafa , mene suna hai shadi ka bada shouq chardh raha hai aap per mujhe bhi tou batayen mein bhi tou sunun or kya kya shouq hain apke" , mocked Mustafa in pure fury.
"W...wohh m..mein", he was stuttering badly!
"Woh mein se tumhari sooyi ye aagy kyun nhi barh rhi bolo aagy itna time nhi hai mere pas" hurry up ! , he tapped his shoes on the floor.
"Falling in his feets he held his both legs tightly, s..sir I'm sorry sir, mujhe maaf kardein, mein toh abhi bacha hun naadan hun ghalti hogyi anjane mein, ghalti se apke maal per nazar daal li, m..mera matlab hai g..ghalti se woh sab hogya mein tou bas c..chota sa mazak kar rha tha , a..ap tou bade dil wale hain mera qeema matt banayega please sir allah ka pakka wada, he pinched his throat. ", he was chanting non stop.
"Arey mere pair chordo", his voice rose in irritation.
"Sorry sorry sorry", he got up immediately folding his arms on his chest and bowing his head in front of him.
Pulling him abruptly from his collar he stated in a deadly calm tone, "dobara kabhi hayaat k paas nazar bhi aaye na tou bhul jana kheriat se ghar wapis jaoge maar maar kar hashar na bigaad dia tou mera naam bhi Qadeer Alam nahi", with that he left him and his back hit with wall lightly.
"J..jee sir samjh gaya, hayaat se 10 ft ki doori banaye rakhunga dekhunga bhi nhi , arey meri behen hai woh tou mein uska bada bhai", he breathed out heabily.
"Better, jaasakte ho tum or bhulna nhi it's your dead last warning",he gave him one last glare.
"Sir khwabon mein bhi ab kuch nhi karunga", he ran out of his cabin.
"Bachgyaaa"! He exlaimed his joy panting heavily.
Hayaat came there and saw him like this.
"Oh hello ! Kyaa hua tumhe", she waved her hand infront of him.
"Aap kon baaji, mein apko nhi jaanta Allah Hafiz", he ran away from there.
"Ise kyaa huaa" , she scratched her head in confusion and went back to her work.
~ ~ ~ ~
Qadeer knocked on his parent bedroom's door.
"Ajaao" ! His father's voice came from inside.
"Arey aaj hamare sahabzadey ko hamari yaad kese aagyi", his father mansoor alam laughed out teasing him.
"Baba jaan ab esa bhi kuch nhi hai, mein aksar aata hun", he side hugged his father.
"Kese aana hua itni raat gaye koi khaas baat", her mother inquired with a soothing smile.
"Woh aplogon se kuch zaruri baat karni thi" , he spoke softly.
"Agar office ki koi baat hai tou mein abhi uthkar jaarhi hun idhar se sara din kam hota hai jo abhi bhi yahi kaam ki baat karni hai tumhe", shaista begum huffed.
"Arey ammi jaan rukein tou sahi nahi hai office ki baat sun tou lein", he made her sit again on bed.
"Kyaa baat hai beta", her father patted his back seeing him nervous fir the first time.
"Asal mein baat ye hai, mein shadi karna chahta hun o..or mujhe koi pasand bhi hai", he said slowly.
His parents exchanged a smile with mischievous glint in their eyes.
"Ehemm! Wahh bhaee ladki pasand karli bataa ab rahe hai, jisko shadi mein interest nhi tha woh ab shadi kar rahe hain", dekhlein shaista begum ap, his father decided to play along.
"Mein tou dekh hi rahi hun, kon hai woh ladki apne jesi tou nhi pasand ki na meine hargiz nhi karni shadi agar ladki tumhari tarha hui tou" , her mother told him clear cut
"Nahi naaa, nahi hai mere jesi balke mujhse puri ulat hai, aplogon ko pasand bhi hai", he held his mother's hand in his broad ones.
"Achaa bataa bhi do ab", shaista begum asked curiously.
"H..hayaat" , he said almost inaudible but their ears were sharp enough.
"Yeh kab huwa" , her mother's eyes widened in shock.
"Bass hogya na ammi kab or kese mein nhi jaanta aplog bas choti ammi or baba se baat karein", he saw them with puppy face.
"Use maloom hai ye baat"? Her mother raised her eyebrow in a questioning manner.
"Nahi use kuch nhi malum or na hi mein batane wala hun jo bataunga nikkah k baad bataunga", he said with a smile.
"Ab aapne itni pyaari ladki chun li hai tou inkaar ki tou gunjaish nhi bachti, per mujhse ek wada karna hoga , use hamesha khush rakhoge or ye jo tumhari gusse ki aadat hai na use zara kam karo choti hai woh tumse bauhat". Her father told him in a determined tone.
"Baba jaan ap fikar nhi karein mein wada karta hun k puri koshish karunga use har tarha se khush rakhne ki, he assured him" , sincerity was reflecting in his eyes.
"Ham baat karenge fikar matt karo tum, sojao kafi raat hogyi hai Shab Bakhair" his father gave him a warm hug.
"Shab Bakhair", he hugged back and went in his room.
Back with a new chapter. How was it? Do you liked his completely different side with family? What was your favourite part? Don't forget to vote & share your valuable remarks, Thankyou ! 💫