După tot ce mi s-a întâmplat Severus nu a mai vrut să vorbească cu Lily defapt nici nu se uita la ea, el era rece iar ea încă ținea la el zicând mereu că a facut-o pentru binele lui. Probabil Vă întrebați de ce nu a fost exmatriculat...ei bine, Cum șeful casei la implorat pe director să nu îl exmatriculeze acesta a pus doar condiția că dacă sunt de acord să îl iert pe Smiorcaitus nu va fi exmatriculat. Nu am spus nimănui că datorită mie el încă mai e în școală însă s-ar putea spune că îl am la degetul mic. Să nu uităm de Remus...ei bine cu el încă nu vorbesc deși James îmi spune mereu că îi pare rău lui Remus și că defapt fusese vina lui deoarece îl pusese să recunoască acel lucru care apropo nu era adevărat.
-Oli, te rog de dragul fratelui tău preferat...
-Ești singurul meu frate!
-Exact, încearcă te rog să vorbești cu el! Credemă Remus e de-a dreptul deprimat!
-Fie voi încerca însă dacă va merge prost vei fi prima persoană pe care îmi voi folosi blestemele învățate !
-Merline ce frică îmi este! Spuse James sarcastic
- Oli, pot să te însoțesc până în clasa de poțiuni? Spuse Sirius cu zâmbetul lui obișnuit
-Sigur, însă dacă nu te superi mă voi așeza lângă Remus ca să clarific odată pentru totdeauna chestia asta dintre noi!
-în regulă, atunci eu voi sta cu James în spatele vostru! Apoi îmi face din ochi.
L-am rugat pe Sirius să mă aștepte pentru a mi lua ghiozdanul. Între timp am discutat despre diferite chestii...Sinceră să fiu Sirius e chiar amuzant și interesant însă de fiecare dată când aduceam subiectul "familie" ambii ne întristam. Toți știu că mie și fratelui meu ne muriseră părinți însă care este cauza pentru care Sirius era trist? Pe neașteptate mă așez pe locul de lângă Remus.
-Hei, Remus! Ce mai faci? Sinceră să fiu nici eu nu aveam idee Cum să încep o conversație cu o persoană căreia în urmă cu o săptămână i-am spus că o urăsc.
Remus tresări când îmi auzise vocea foarte calmă.
-Ăăă bine! S-a întâmplat ceva?
-Nu...adică da...adică nu...off nu credeam că va fi atât de complicat să vorbesc cu tine! Spun lăsându-mi capul în pământ.
-Hei, doar spune ce s-a întâmplat! Îmi spune cu o voce foarte blândă.
- Îmi pare rău pentru reacția mea din tren și atunci când ai vrut să vorbești cu mine doar că am crezut că nu mă suferi și mdaa!
- Pe barba lui Merlin de ce ai crede asta!? Mă uit cu o față la el de parcă vroiam să zic "oare?" . Ăă mda ai toate motivele iar pentru că te-am făcut să crezi asta chiar îmi pare rău!
Îl îmbrățișez scurt iar în acel moment intră câțiva elevi de la slytherin în clasă .
-Potter ai ajuns să ieși cu monștri?! Strigă un băiat cu parul lung blond.
-Malfoy dacă e cineva care iese cu monștri ăla ești tu! Nu știu dacă ai observat dar gașca ta e cam bolnavă! Îi spuse Sirius amenințător.
-Cuțu, stai calm oricum ești o rușine pentru familia noastră! Îi spuse o fată cu părul creț dezordonat
- Spre deosebire de tine el măcar își îngrijește părul! Încerc să intervin eu.
- Ai grijă Cum vorbești Potter sau vei fugi din nou plângând la Dumbledore!
-Bella te asigur că prietena mea nu a fugit niciodată plângând la Dumbledore!
-Oo Black, mai nou ea e noua ta achiziție? Presupun că o împarți și cu Lupin!
CITEȘTI
Marauders || James și sora geamănă
خيال (فانتازيا)Când întâlnești persoana la care ai sperat timp de 9 ani sa o revezi nu te mai interesează consecințele. Dar cu fricile Cum rămâne? Olimphia se străduiește să treacă peste Autofobie doar cu ajutorul strengarilor. @epigonul mulțumesc pentru copertă