"Co třeba hledat dračí vejce?" navrhla Lisa.
Asuka seděla s Lisou u stolu a společně se probíraly nabídkami, které jim lidé posílali. Byly to malé prácičky, za které se platily slušné peníze. Dobrá cesta, jak si přivydělat.
"Dračí vejce se špatně hledají," mínil Shuya a přisedl si k nim. Kočičí uši se mu na hlavě postavily do pozoru. "Jsou to nebezpečná stvoření. Zkus jim sebrat vejce a uškvaří tě na uhel."
"Nepěkná vyhlídka," usoudila Asuka a zvedla jeden papír. "Počkej, co je tohle?"
Lisa se na list podívala. "Králičí démon. Pomozte nám vyhnat krutého démona ohrožujícího naši vesnici... Blablabla... Vesnice Tullaord, přibližně dvacet kilometrů na severovýchodě od Thensiny."
"To nezní špatně," ozval se Shuya a zahoupal svým ocasem.
"Jako první zkušební práce přímo dokonalé," souhlasila Lisa. "Chceš to zkusit, Asu?"
Asuka zhodnotila své možnosti a došla k závěru, že nemá na výběr. "Tak jo, beru to."
"Samotnou tě nepustím," přemítala Lisa. "Koho s tebou pošlu...?"
"Já chci!" hlásil se Shuya horečně. "Já chci! Prosím! Ještě jsem nikdy nebyl na misi!"
Yato mu pocuchal vlasy. "Nejsi na to ještě malej?"
"A ty se tu bereš kde?" zaburčel Shuya, ale nic víc neřekl.
"Hlásíš se jako dobrovolník?" rozzářila se Lisa.
"To jsem neřekl -" bránil se Yato, ale Lisa se nenechala přerušit.
"Tím pádem oficiálně vyhlašuji, že ty, Asuka a Shuya jdete na misi," prohlásila Lisa vítězoslavně. "Hodně štěstí!" A odešla.
Asuka se úkosem podívala na Yata. "Jestli nechceš, najdu někoho jiného."
"Půjdu," odpověděl Yato. "Jsi nová. Navíc nemůžu spustit Shuyu z očí."
"Teď jsi to udělal," postěžoval si Shuya. "Byl jsi pryč skoro týden!"
Asuka se usmála. Sledovala, jak se Yato snaží chlapce rozveselit. Vypadali jako bratři. Kolik mohlo být Shuyovi? Dvanáct? Shuya se rozesmál, když ho Yato začal lechtat na břiše a pak zvedl pohled k Asuce.
"Připravená?" zeptal se Yato.
Asuka zvedla malý vak, který od svého příchodu prakticky neodložila, na znamení, že může vyrazit.
"Tak jo, jdeme," přikývl Yato, sáhl po svém vaku, stále nevybalený od svého návratu a vykročil ke dveřím. Shuya nemeškal a rozběhl se za ním, aby mu stačil. Asuka se pousmála. Zamávala Lise a vydala se za svými společníky.
Procházeli stále přelidněným městem. Blížil se západ slunce a přesto se zdálo, že je tu neskutečně živo. Asuka si okouzleně prohlížela obchody, krámky, jejich zboží a zdvořile odmítala všechny obchodníky. Trvalo jim asi čtvrt hodiny, než se dostali na nádraží, protože je lidé neustále zastavovali a snažili se jim něco prodat. Když se vymotali z davu, nesl každý voňavou veku, ze které si ukusovali a pokračovali k nádraží.
Nečekali na vlak dlouho. Jel téměř okamžitě. Zabrali si jedno malé kupé, zavřeli za sebou a sedli si na sedačky. Shuya se schoulil vedle Yata a po chvíli kodrcání na kolejích usnul.
"Tak co říkáš na Západní dům?" zajímal se Yato.
Asuka se usmála. "Je to úžasný. Nikdy jsem si ani v nejdivočejším snu nepředstavovala, že by to bylo takhle super. Všichni jsou milí a přátelští, přijali mě s otevřenou náručí."
"Jsme jedna velká rodina," pokrčil Yato rameny. "Teď jsi její součástí."
"Díky, Yato," řekla Asuka. "Děkuju, žes mě sem vzal."
Yato lehce zrudnul, ale rychle zvážněl. "Není za co. Nejdřív se předveď a teprve pak můžu litovat, že jsem tě tam bral."
Asuka nafoukla tváře, ale pak je zase splaskla. "Co je to vůbec zač, ten králičí démon?"
"Netuším," zavrtěl Yato hlavou a zvedl si před oči papír s žádostí, aby si ho pročetl. "Na odměně se prý domluvíme po vykonání práce."
"To mi trochu smrdí," nakrčila Asuka nos. "Pokud to bude podfuk, zabiju je."
"Moje slova," souhlasil Yato. "Když tak jim natrhneme zadek."
"Buď ale opatrnej," radila mu Asuka. "Ať nevyděsíš Shuyu."
Yato mávl rukou. "Jeho by to hned tak nevyděsilo, ale budu se snažit."
Asuka přikývla a natáhla k němu ruku. "Takže z bývalých nepřátel budou spojenci?"
Yato si s ní potřásl. "Souhlasím."
Asuka se spokojeně usmála. Tenký hlásek vzadu v hlavě jí napovídal, aby to nedělala. Věděla, že to není nápad. Věděla, že nemůže mít kamarády. Ale aspoň na chvíli by mohla zažít, jaké to je, ne? Co by se mohlo pokazit?
Přesně. Co by se mohlo pokazit?
Všechno.
ČTEŠ
The Fairy Hunter [ZRUŠENO]
FantasiaVěříte na víly? Magické dobrodružství šestnáctileté Asuky, která celý život sní, že se stane součástí Západního domu, vám otevře dveře do světa nadpřirozena a neskutečna. Asuka chce najít domov a rodinu, kterou v životě postrádá. Má to ale jeden háč...