sang woo x deak ferenc, aka the hajos vagy ki a tokom

29 0 0
                                    

(Ezt most ekezet nelkul fogom irni, mert lusta vagyok.)

Egy szep esos reggel volt. Deak Feri aka a nagy hajos vagy ki eppen felkelt az ebresztoje kibaszott idegesito hangjara. Mivel nem tudta lenyomni a szundit, foldhozbaszta az orat, ami egy hangos csattanassal szettort.

-De jo. Na m1 majd az a csicska Sang-wood a killing stalkingbol megcsinalja. Ja bocs, nem is abbol van.

Feri kisetalt a szeretoje ablaka ala, es felkiabalt neki.

-Szivecskem, javitsd meg ezt a gecis orat! Megint eltortem!
-Ferike draga, te vagy az? Persze hogy nem javitom meg! Tanulj mar meg vigyazni a dolgaidra te ven fasz!
-Ma reggel is olyan spicy vagy. Ez nagyon beindit.
-Neked meg mi bajod van. Menj valami terapeutahoz.
-Pedig csak 5 fetisem van!
-Csak huzzal man el pls.

Bemutattam neki. ,,Hes in a silly goofy mood." Jezuskam, nagyon utalom az embereket akik half angolul dumcsiznak. Felbaktattam az emeletre, es mivel egy badass vagyok, ma nem koszontem az anyam hamvainak. Szegeny, elvitte ot a faszsagom. Elkezdtem egy szerenadot irni a szeretomnek, hiszen ma este lesz az elso alkalmunk.

Mikor kesz lettem, levanszorogtam a lepcson, nem is figyelve anyam hamvaira, amit lerugtam.
-Bazdmeg.

Nagyon szomcsi lettem. Elovettem a porszivot, es szimlan felszivtam anyamat a foldrol. Utana azt kibasztam a szemettelepre, es leultem olvasgatni. Csak vicceltem. A telefonomat nyomkodtam. Pont aznao jott ki az adopt me uj updateje, es erre vartam mar tizenharom napja. Annyira szar, hogy az hihetetlen. A tavaji jobb volt.

Mikor az oramra neztem, meglattam hogy mar este het ora van. Nagyon megijedtem, es gyorsan elszogdeltem dragasagom haza ele.

-Kestel harom percet. -Mondta parom.
-Sajnalom. Teljes sokkban voltam, mert leloktem anyam hamvait a lepcson.
-Oh sorryka.
-Jolvan az. Elhoztam a szerenadot amit irtam neked. Ja nem bazdmeg, mert otthonhagytam. Na nembajaz, fejbol is menni fog.

,,GYUMOLCSFAINK TETEJEN, ALMAIM KEK VOLEGENY, PALINKA SZERELMEM LEGY AZ ENYEM!!"

-Ezt nem is te irtad. Huzz a szemem elol. Osszetortel.
-D-d-d-d-d-d-d-d-d-de...
-NEM.
-TE FASZ!

Ennyi ig. Tudom nagyon unfunny, de 22:55 van es gexi faradt vagyok.

amugy tudom hogy ez nagyon cringe, de tenyleg faradt voltam

Deak Ferenc nem is a nagy hajos

Konkretan valamelyik nap tudtam meg hogy az nem nagy hajos hanem arvizi hajos, es hogy az wesselenyi miklos volt

kakikulauwubakaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon