Perdenin arasındaki güneş odama sızıyordu yavaşça gözlerimi araladım . Komidonun üstünde duran telefonumu aldım saat 7:30'da yavaşça doğruldum . Anneme seslendim annem "kahvaltı hazır okula getmene az kaldı " kalkıp okulda okul formamı ve dar siyah kotumu çıkarıp giyindim telefonumu alıp mutfağa gittim annem saçak çayımı koydu telefona baktım mezaj yoktu , kahvaltmı yapmaya devam ettim aşağıdan korna sesi geldi hemen annemi öpüp ayakabılarımı giyindim ve aşağı indim servis kapının önünde bekliyorudu binip sesli bir şekilde "günaydın" dedim ve arka koltuklardan birine oturdum kulaklıgımı taktım ve kitap okumaya başladım servis okul kapısının önünde durdu inip okula doğru yürümeye başladım . Sınıfıma çıkıp kitap okumaya devam ettim . Evet tam bir kitap düşkünüydüm en azından gereksiz şeylerden iyidir . Dersler geçmiş öle arasına girmiştik öle arasında sesten dolayı kitap okuyamıyordum, bende boş olan basketbol sahasına gitmeye karar verdim sınıftan çıkıp merdivenlere doğru yürüdüm bahçeye çıkıp basketbol sahasının kapısına geldim kapıyı açtım ama istemediğim bir manzarayla karşılaştım içerde bir kişi basketbol oynuyordu . Beni görünce dikkatini bana verdi hızlıca tribünlere çıktım ve oturum hala bana baktığını farkındaydım yavaşça kitabımı açtım oda oynamaya devem etmeye başlamıştı top seslerini duyuyordum . Tam kendimi kitaba vermiştim ki kafama gelen basketbol topuyla sıçradım başımı hızla kaldırıp ona baktım gülüyordu "komikmi sence " "evet tepkin çok komikti" sinirle topu geri attım ve yüzüne bakmaya devem ettim hala gülünç bir sesle "abartma sadece bir toptu" "hem neden atıyorsunki" "Can sıkıntısı " "wow canın her sıkıldığında birinin kafasına basketbol topunu atıyorsun ?" "Aynen en büyük fantazim " tam ona cevap verecektimki içeri bir çocuk girdi ve bana top atan çocuğa doğru yürümeye başladı eline topu alıp basket attı "ne yaptığını zannediyorsun ege " tam birbirlerine kafa atacakken bi anlık boşlukla elimdeki kitabı ege denen çocuğa fırlattım , ikiside aynı anda bana baktı ege bana bakarak "bu ne şimdi" dedi bende "fantazi" diye mırıldandım ve gülerek çıktım okuldan çıkıp otobüs durağına doğru yürümeye başladım . Otobüsü beklerken rüzgarın yanımda olduğunu fark ettim ,yine gülüyordu "sen gülmekten başka bişe yapmıyorsun" "orda verdiğin cevap aklıma geldi " " bana minnettar olman lazımdı yoksa kavga edecektiniz "" ettik zaten senin kitabın kurtarmadı "" demek ki benim fantazilerim seninki gibi tutmuyor " diyip küçük bir kahkaha attım bana dönüp" çok güzel gülüyorsün " "teşekkür ederim" "çok güzel teşekkür ediyorsun" uyandım ve elerimi yüzüme kapattım "çok güzel utaniyorsun " " ne yapmaya çalışıyorsun " "fantazi" dedi göz devirip otobuss bindim , eve gelip yemek yerken annem günün nasıl geçti diye sordu cevap olarak fantazilerle dolu diyip odama geçtim . Kitap okumak istiyordum kitabımı aramaya başladım ama bulamadım sonra Ege'nin kafasına fırlattığım aklıma geldi ve kitabım orda kalmıştı üstünü tekrar giyinip evden çıktım yamur yağıyordu otobüs durağına koşmaya başladım , okula gittim basketbol sahasına girdim ege kitabım elinde oturuyordu , yanına gittim ve "kitabımı ala bilirmiyim " "evet ama bir şartla " "neymiş o" "üstün ıslanmış yanında kıyafetim var onları giyineceksın " " bu seni ilgilendirmiyor " " o zaman kitabı unut" " tam giyinecegim " aferin dedi ve göz devirdim , çantasından kıyafetlerini çıkardı ,elime tutuşturdu alıp arkadaki boş yere geçtim istemeyerekte olsa üstümü değiştirdim ve yanına gittim " istediğini yaptım şimdi kitabı ala bilirmiyim " " tabiki " diyip kitabı kafama fırlattı acıyla ah diye bağırdım " bu neydi Simdi ?" " Fantazi " göz kırptı ve gitti .