1.*Fejezet* Hogy vagy?

39 4 0
                                    

Eren szemszög

Új tanév, új iskola. Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én sosem szerettem suliba járni. A fizika, a matek, a töri. Ajj, legyen már vége! Engem Eren Yeagernek hívnak. Van két legjobb barátom, Mikasa Ackerman és Armin Arlert. Hogyha valamit szeretek a szept. 1.-ben az, hogy találkozhatok velük. Mert hát nyáron 3 táborban voltam és elég sokat strandoltam (napi 3-4 órát). Amikor leszálltunk a buszról egy kb. 1-2 évvel idősebb srác segített, hogy merre vannak a termek,a szobák, a wc.
-Köszi, hogy segítettél!-mondtam elpirulva.
-Semmiség,amúgy is van még idő az első óráig.-mondta vidáman az ismeretlen.
-Véletlenül nem tudod mikor fognak beosztani minket a szobákba a szobatársainkkal?-kérdezte Armin.
-De, pontosan 10 órakor.-válaszolt az ismeretlen.
-Mi megyünk és megismerkedünk a kinti környezettel is.Szia!-köszönt el Mikasa.
-Sziasztok!-búcsúzott el az ismeretlen is.
-Még a nevét se kérdeztük meg, Mika!-mondtuk egyszerre.
-Nem is kell, biztos kihasználna minket mint az a "megbízható" Ymir!-mérgelődött a múlttal Mikasa.
-Mika,az már 4 éve volt!
-Nekem lesz igazam, majd meglátjátok!

'10:00'

-Armin és Mikasa szobatársak!
-Eren  és Levi szobatársak!
Én csak álltam és azon gondolkodtam ismerhetek-e olyan személyt, hogy Levi. És amikor láttam, hogy az eddig ismeretlen felém közeledik, kezdtem ideges lenni, izzadtam és sorolhatnám. Nem igazán szeretném tisztázni, hogy mennyire vörös fejem volt.
-Szia Eren! Úgy nézem egy szobatársak lettünk!-mondta Levi nagyon boldogan.
-I-igen, persze-nem akarjátok megtudni milyen gáz szituációban voltam.
-A miénk a 36-os!-kezdett új mondatba Levi.
-F-figyelj n-nekem most m-mennem kell-mondtam félénken.
-Jó, akkor majd később találkozunk! Sziaa!
-Sz-szia!-köszöntem el Levitól.

'16:00'

Bementem a szobánkba és Levi ott ült a kanapén.
-Sz-szia Levi!-köszöntem illemtudóan.
-Szia Eren! Épp egy jó animét nézek, a Narutot, ha szeretnéd te is nézheted velem!
-R-rendben.-és leültem mellé Narutot nézni.

'21:00'

Mindketten megfürödtünk és készültünk aludni. Majd az ágyba menet ezt mondta Levi:
-Reggel kb. 6:00-kor kelek, úgyhogy ha te 6:30-kor, ne számíts arra, hogy én itt leszek.
-Oké, jó éjt!
-Jó éjszakát!
Meg kéne valakinek nyugtatnia, hogy nem vagyok meleg!Mármint helyes srác de azért nem vállalnám be ezt!

Levi szemszög

A dadogás, az izzadás, az idegesség. Szerelmes belém ez fix! Holnap meghívom egy pizzára! Hmm ez tökéletes ötlet, de vajon milyet kérjünk? Hawaiit? Sonkásat? Végülis, majd ő eldönti.

                                     Sziasztok! Itt egy másik könyv, remélem tetszik!😊

Bárcsak nekem fájna!💗Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang