Pov(Emily) Het is 2021 26 oktober, En ik werd wakker. Oh, nee het is net herfst vakantie geweest en vandaag moet ik weer naar school:(. Nou, ik stond op uit mijn bed en liep naar beneden en ik at een boterham met hagelslag. Het regent buiten dus ik stopte mijn tas in een waterdichte hoes, zodat mijn telefoon, laptop en boeken niet nat worden. Door die hoes zou ik zo mijn tas in het water kunnen gooien en niks wordt nat. Ik deed mijn fiets van het slot en fietste weg. Mijn moeder zij nog dat het verstandig zou zijn om een regenpak aan te trekken, maar mooi niet dat ik dat ga doen hoor dat is zo lelijk. Ik fietsen vandaag lang het bos ,want dan hoefde ik niet die irritante brug over te fietsen. Toen ik langs het hek fietsen om het bos in te gaan zag in mijn ooghoek een rare glistering van een boom. Zoiets had ik nog nooit gezien. Eigenlijk moest ik naar school ,maar ik was nieuwsgierig geworden dus ik zetten mijn fiets neer en liep naar de boom ik zag een gat in de boom zitten. Vast een hol van een dier die er in woont. Wacht, daar is die glinstering weer ik stak mijn hand in de boom. Shit ik krijg mijn hand er niet meer uit het voelt alsof je hand gewoon in de boom gezogen wordt. Ineens kwam er een lichtflits. Ik voelden een windvlaag en openende mijn ogen en ik zag water alleen maar water. Huh dacht ik bij me zelf en ik rook zout water. Zee ik was op zee in een roeibootje, maar hoe dan dat kan gewoon bijna niet wat doe ik hier ik hoor naar school te gaan. Niet dat ik daar veel zin in had in de hoek van het bootje zag ik mijn tas ik opende de hoes en pakte mijn telefoon. Gelukkig hij werkte nog. Maar geen bereik geen wifi en mijn 4G werkte niet. Ugh dat was niet leuk ik wil ook gewoon mijn appjes checken.
Langzaam ging de tijd door en werd het donker ik wist niet meer hoelang ik hier al op dit idiote bootje zat te vervelen. Toen het helemaal donker was ging ik mijn tas ,maar weer inpakken ik had in de loop van tijd al mijn eten opgegeten dat in mijn schooltas zat en ik had maar huiswerk gemaakt ,want ik moest de tijd doden ineens begon het te regenen. Het kwam met bakken uit de lucht. Ik zag dat de zee onrustig werd en begon me zorgen te maken ik zag een hele grote golf op me afkomen. En die doorweekte mij en mijn tas gelukkig dat mijn tas in de hoes zat. Het begon te onweren en er waren bliksemstichten. Ik werd bang en dat was niet zonder reden , want er de bliksem had het bootje geraakt snel pakten ik mijn tas en klampte mijn vast aan een stuk hout dat van de boot was gesprongen langzaam viel de hele boot uit elkaar en ik dreef langzaam ver weg op de zee. Langzaam werd ik moe en voelde ik dat ik mijn bewustzijn aan het verliezen was. met al mijn krachten die ik nog had bond ik mijn tas om mijn pols als een soort armband en gooide hem over het stuk hout naar de andere kant ,zodat het niet zo zwaar was. Langzaam vielen mijn ogen dicht ik mocht niet in slaap vallen, maar toch ben ik in slaap gevallen toen ik voor de eerste keer bij bewustzijn kwam voelde ik dat ik omhoog gehesen werd ik voelde mijn tas niet meer ,maar ik was te zwak om iets te doen en viel weer weg de tweede keer dat ik bij bewustzijn kwam rook ik hout en was ik opslag wakker de lucht was blauw en de zon scheen. Ik zag een gezicht boven mijn hoofd hangen. Ik sloeg een gilletje van schrik oh je bent wakker zij de jongen.
JE LEEST
Emily in broederband
FanfictionHet gaat over een meisje die ineens in broerband is gekomen. Let niet op: de spellingsfouten en neem het vooral niet te serieus DE SPELLINGSFOUTEN WORDEN NOG VEBETERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!