Ehm, nou in elk geval wij zijn broederband de Reigers en we zijn op weg naar Arealuen . Ik keek ze met open mond en aan en viel terpleke flauw.
Toen ik bij kwam stond de hele bemanning om me heen. Ik probeerde snel rechtop te gaan zitten ,maar ik voelde een hand die me terug duwde. Niet doen hoorde ik Edvin zeggen als je flauw ben gevallen moet je rustig weer omhoog komen nooit te snel. Na wat een eeuwigheid leek te duren hoorde ik Edvin zeggen ga ,maar rechtop zitten. En ik kwam voorzichtig overeind. Nou zei Hal als je even had gewaarschuwd was dat fijn geweest. en hij glimlachte. Ja zei ik sorry ik wist ook niet wat me overkwam. Nou in elk geval kunnen we nu is kennis maken zij Ulf of Wulf . Oh ja zei Hal nou volgens mij weet Emily hier wel wie wie is van de bemanning. Ja zei ik. Maar vertel is wat over jezelf zei Lydia. Ehm, nou ik ben Emily en ik ben 14 jaar ik kom uit Nederland. Uit wat vroeg Thorn. Uit Nederland zei ik. Nou dat ken ik niet. Ach dat kan zei Stig laat Emily uitpraten. Ja nou en ik wou naar school en toen zag ik een glistering in de boom en toen ineens was ik in een roeiboot en toen was er een storm en toen werd ik hier weer wakker en dat was mijn verhaal. Ehm, zei Jesper. Oh nee he zei Thorn denk om je woorden Jesper of je ligt van boord. Ja zei Jesper dat weet ik maar wat is school, wat is Nederland en waarom draag je zulke rare kleding? Nou zei ik dat is best wel lastig uit te leggen zeg maar. Ja ,maar de vraag is wat doen we nu? vroeg Lydia. Hoe bedoel je zei Thorn. Nou heeft Emily een plek waar ze nu heen kan en ze keek me vragend aan. Nou nee eigenlijk niet zei ik. Nou wacht jij hier , even zei Hal en de rest doe wat je moet doen , Stig, Thorn en Lydia jullie gaan met mij mee.
Nou oké zei ik en ik liep naar mijn tas en haalde mijn telefoon er uit. Ik zetten hem aan en probeerde verbinding te maken met de wifi. Het zag er raar uit voor de bemanning ze zagen mij met een raar apparaatje overal naar toe lopen en overal met mijn hand proberen hem zo hoog mogelijk of zo laag mogelijk te houden tot op 1 punt. Yes, riep ik best wel hard. De bemanning keek me raar aan. Oh zei ik sorry ik heb eindelijk bereik. Ja nee dat snappen we niet riep Stefan terug. Oh oké zij ik en ik keek weer op mijn telefoon ah nee he de bereik is weer weg. Ik zag Stig op me aflopen. He zei hij ehm je mag als je wil met ons mee naar Arealuen. Oh oké is goed waar moet ik eigenlijk dan doen. Nou niet heel veel maar je kun wel helpen met sommige klusjes. Is goed Kloef kom is hier riep Hal. Hier let jij even op Kloef dan ga ik achter het stuur staan. Is goed zei ik en ik liep naar de hond. Ga is zit. De hond keek me verbaasd aan. Oh laat ook maar zeg ik en ik ga zitten. Na een paar dagen kwam er land in zicht. Arealuen zei Thorn. Cool zei ik. Ja zei Thorn. Maar wat is Arealuen voor een land vroeg Hal. Nou, om te beginnen zijn de mensen daar super goed getraind de mensen die daar werken moet je niet onderschatten want ze kunnen zo veranderen in gevaarlijke krijgers. En je hebt ook de. De grijze jagers zei ik. Iedereen keek me aan. Hoe weet jij dat vroeg Thorn. Ze zijn gevaarlijke krijgers en de beste boogschutters van heel het land. Sommige mensen zeggen dat ze over magische krachten beschikken, maar ik weet wel beter.
JE LEEST
Emily in broederband
FanfictionHet gaat over een meisje die ineens in broerband is gekomen. Let niet op: de spellingsfouten en neem het vooral niet te serieus DE SPELLINGSFOUTEN WORDEN NOG VEBETERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!