3

146 9 1
                                    

-       Semmi?

-Ahaa és ezt mikor higgyem el? 

-Most?

-Inkább nem, kösz.

-Szívesen. Vigyorgott rám.

-De akkor én se válaszolok.

-Majd kiszedem belőled.

-Nem-nem. Tiltakoztam.

-De-de.

Miután lezajlott ez a beszélgetés elmentünk aludni hisz elég késő volt már.

Dominik szemszöge

Mikor vége lett a meccsnek akkor láttam a lelátón lemenni egy gyönyörű szép lányt mikor meghallottam egy hangot.

-Doma gyere már.

Így hát elindultam az öltözőbe nehogy valakinek feltűnjön.

-Kit néztél így? Kérdezte a mellettem sétáló csapattársam.

-Senkit.

-Ahha.

-Nemhiszed el. Ugye?

-Persze hogy nem.

-Mindegy.

Zoé szemszöge 

Egész este Dominiken agyaltam. Nem mertem még magamnak se bevallani hogy megfogott benne valami. De most inkább a sulira próbálok koncentrálni mert még van fél éve. Az is inkább vizsgákból áll. És nem lenne jó ezt a fél évet elcseszni.


Az idő egyre inkább hűvösebb és szelesebb lett ezalatt az 1 hónap alatt. Eddig 2 vizsgám volt amik szerencsémre jók lettek és ennek örülök. Ezalatt a kevés idő alatt egyre többet agyaltam Dominiken. Holnap lesz egy meccse arra kimegyek mert kell egy kis kikapcsolódás. Kinek is hazudok. Csak látni szeretném. És még suli sincs. Most jelenleg 2 hét szünet van. És 1 hónap és 5 nap van a suliból aminek nagyon örülök. De legalább nem kell Dominiket kizárnom a gondolatomból.



~2021.10.27~

focistába szerettem /Szoboszlai Dominik ff./Where stories live. Discover now