Egész este alig aludtam. Akármerre fordultam nemjött álom a szememre, így végül pár óra alvással reggel 7 órakor kipattantam az ágyamból és felöltöztem. Miután felöltöztem rendbe raktam magam, megágyaztam és készítettem egy kávét. Ezek után elmentem futni és mikor visszaértem a lakásba nekikezdtem feltakarítani, majd megreggeliztem. Reggelinek nemmást mint jó öreg tojásrántottát ettem. Mikor minden teendőmmel kész voltam utána elmentem kicsit sétálni mert nem volt más tervem. Majd délután 3 óra magaslatában hazaindultam elkészülni ugyanis drága Dominiknek meccse lesz. Úgy döntöttem, hogy felveszek egy világoskék szaggatott hosszú farmer nadrágot és rá egy combközépig érő fekete pulcsit. Miután magamra rángattam a ruháimat elmentem sminkelni ami egy sima szempillaspirál és egy halványrózsaszín szájfény. Mikor késznek nyilvánítottam magam elindultam a stadion felé. A stadionhoz érve kerestem parkolót és elindultam a bejárat felé. A bejáratnál mikor elfogadták a jegyem bementem és elfoglaltam a helyem ami az első sorban volt és vártam a meccset. Hoffenheim ellen játszanak ma. A felállások 3-4-2-1 míg Hoffenheim 3-4-3-as felállásban lép ma pályára. Dominik a kezdő 11-ben benne van. A kapuban Gulácsi míg a pályán lévők: Willi Orbán, Lukas Klostermann, Josko Gvardiol, Nordi Mukiele, Kevin Kampl, Tyler Adams, Angelino, Cristopher Nkunku, ANDRE SILVA és persze Domi. A 12 percben a Hoffenheim középpályása Diasekou gólt rúgott Denis Geiger gólpasszának Samas. ANDRE a 36. percben szerzett 1 sárga lapot késöbb pedig a Hoffenheim védője Florian Grillitsch is beállt a sorba. Őket követte Angelino a 84. percben majd Havard Nordtveit a 90+3. percben. A 46. percben megtörtént az első csere is. Kevin helyére Emil Forsberg állt be majd az 53. percben Mukiele helyére Benjamin Henrichs állt be. A 64. percben Hoffenheim is megtette az első cseréjét, ezzel Samassekou helyére állt be Angelo Stiller. A 68. percben Moanesz Dabur a Hoffenheim csatára gólt tudott lőni ezzel 2-0 lett az állás a Hoffenheim javára. A 71. percben ANDRE helyére Brobbey míg Dominik helyére Kourouma állt be. 73. percben Rutter helyére Adamyan míg Dabbur helyére Richards került. A 79. percben Klostermann helyére került Hugo Novoa majd a 89. percben Akpoguma helyére Nordtveit és Bebou helyet cserélt Asllani-val. A 90+3. percben lefújta a bíró a meccset így összesen Hoffenheim 7 szögletet, 4 lest, 2 sárga lapot 17 szabálytalanság,23 lövést szerzett míg a Leipzig 2 szögletet, 3 lest, 2 sárgát, 18 szabálytalanságot és 5 lövest szerzett. A meccs után lementem a lelátóról hogy aláírást és képet kérjek Dominiktől. Mikor sorra kerültem akkor megkérte egy csapattársát aki ott volt a társaságában aki jelenpillanatban Peti és Willi volt az hogy fényképezzenek le minket. Dominik megkérdezte a nevem nem tudom mért de nagyon kíváncsi vagyok miért kell neki a nevem de majd megtudom. Majd még utoljára megölelt? Dominik és elindultam haza.
Dominik szemszöge:
Habár nem a legjobban zártuk ezt a meccset attól még nem ment el a kedvünk. Meccs után lefürödtünk majd felöltöztünk és elindultunk Willivel és Petivel aláírást és képeket osztogatni mikor megláttam a múlt meccsen látott lányt ahogyan idetart egy széles mosollyal az arcán egyből felcsillant a szemem amire Peti és Willi rá is fog kérdezni biztosan. Sziasztok köszönt angolul, félénken a lány mikor ideért. Szia, köszöntünk vissza mind3-an természetesen angolul. A lány felém fordult és feltette azt a kérdést magyarul hogy: egy képet és aláírást kérhetnék? Csak szimplán bólintottam egyet és csináltunk egy képet amihez Peti segítségét kértük és aláírást is adtam a lánynak majd elkértem a nevét.-És ennek a gyönyörű lánynak szabad tudni a nevét?-Persze. Takács Zoé a nevem de ha nem haragszotok én nekem mennem kell. Mondta zavartan. Még osztogattunk aláírásokat és képeket majd elindult mindenki haza. Mikor hazaértem lezuhanyoztam, ettem majd elmentem aludni hisz elég késő volt.
~.~
Hát ''picikét'' régen volt rész. Bocsika .De most nem is hosszú de nem is rövid rész itt van :D tudom van olyan ember akinek a nevét nem úgy írtam ahogy kellene de a billentyűzetemen nincsen olyan betű.
~~700~szó~~
VOUS LISEZ
focistába szerettem /Szoboszlai Dominik ff./
Roman d'amourTakács Zoé kiköltözik barátnőjével Emilivel Zalzburgba hogy ott fejezze be tanulmányait. Emili nagyon szereti a focit és ráveszi Zoét hogy a következő RB Leipzig meccsre menjenek ki. Minden itt kezdődött. Ha kíváncsi vagy a folytatásra kattints ide...